آفتاب
کواکبیان خبر داد

15 مرداد تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی خانه احزاب

15 مرداد تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی خانه احزاب

با تصویب هیات رئیسه موقت خانه احزاب مقرر شد که مجمع عمومی عادی خانه احزاب ایران روز پنجشنبه 15 مرداد ماه در تالار 600 نفری وزارت کشور جهت انتخابات فراکسیونی اعضای شورای مرکزی برگزار شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مصطفی کواکبیان با اعلام این خبر افزود: همانگونه که در خبرها اعلام شد بر اساس ماده 22 اصلاح شده در مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 21 /3/ 1394 شورای مرکزی خانه احزاب مرکب از 21 نفر عضو اصلی و 9 نفر عضو علی البدل است که برای مدت سه سال انتخاب خواهند شد. البته هفت نفر از اعضای اصلی و سه نفر اعضای علی البدل شورای مرکزی خانه احزاب از سوی احزاب و تشکل‌ها‌ی اصولگرا و هفت نفر اعضای اصلی و سه نفر اعضای علی البل دیگر هم از سوی سایر احزاب و تشکل‌ها باید به صورت فراکسیونی انتخاب و به مجمع معرفی شوند.

رئیس موقت خانه احزاب با اشاره به این که بر اساس اساسنامه مصوب مبنای " اصلاح طلب" و یا " اصولگرا" و یا " سایر احزاب" بودن همان خود اظهاری از سوی تشکل‌ها است گفت: مقرر شد تمامی احزاب و تشکل‌های سیاسی عضو خانه احزاب تا تاریخ 31 تیر ماه جاری نوع گرایش سیاسی را به دبیرخانه موقت خانه احزاب ایران و با نمابر شماره 88263794 اعلام نمایند.

دبیر کل حزب مرد سالاری افزود: مبنای انتخاب بازرسان نیز به صورت فراکسیونی همانند انتخاب اعضای شورای مرکزی است و هر گرایش سیاسی باید یک نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل به مجمع معرفی کند.

وی با اشاره به این که تمامی مقدمات برگزاری انتخابات فراکسیونی برای روز 1394/5/15 فراهم شده است گفت: کارت‌های انتخابات اعضای شورای مرکزی به سه رنگ مجزا در همان روز مجمع عومی عادی بین اعضاء توزیع خواهد شد.

کواکبیان در پایان به بداخلاقی‌های برخی رسانه ها اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که به همکاری تشکل‌های دلسوز و با هماهنگی وزارت کشور جایگاه واقعی خانه احزاب ایران را انشاء الله به آن باز خواهیم گرداند تا به حول و قوه الهی احزاب در کشور بتوانند جایگاه واقعی خویش را بازیابند هر چند که این موضوع برای عناصر مخالف احزاب و غیر دموکراتیک ناخوشایند باشد.

انتهای پیام

کد N859624

وبگردی