آفتاب
نفر اول مسابقات قرآن مالزی:

موفقیتم را مرهون هدایت‌های رهبر معظم انقلاب می‌دانم

موفقیتم را مرهون هدایت‌های رهبر معظم انقلاب می‌دانم

«محسن حاجی‌حسنی کارگر» رتبه اول پنجاه‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی بامداد امروز به ایران بازگشت.

«محسن حاجی‌حسنی کارگر» رتبه اول پنجاه‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی بامداد امروز به ایران بازگشت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی که پس از 9 سال این رتبه را از آن جمهوری اسلامی ایران کرده است، با استقبال جمعی از مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و سیدعلی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن و جمعی از اصحاب رسانه به وطن بازگشت.

محسن حاجی‌حسنی کارگر، نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن در مالزی توانست رتبه نخست رشته قرائت را پس از 9 سال در میان 68 کشور جهان به خود اختصاص دهد.

قاری برجسته ایرانی در مسابقات قرآنی مالزی در بدو ورود به فرودگاه امام خمینی(ره) با تقدیر و تشکر از حمایت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه و سایر مسئولان و دست‌اندرکاران امور قرآنی، کسب رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن در مالزی را مرهون الطاف امام عصر(عج)و هدایت‌ها و حمایت‌های مقام معظم رهبری دانست.

حاجی‌حسنی کارگر توجه ویژه مقام معظم رهبری به قاریان و حافظان قرآن را مورد اشاره قرار داد و گفت: در سایه زعامت ایشان و تلاش اساتید بزرگ قرآن در جمهوری اسلامی سال‌هاست که قرائت قرآن رشد بسیار چشمگیری در کشورمان داشته است.

نفر نخست مسابقات بین‌المللی قرآن در کشور مالزی با ابراز خرسندی از کسب رتبه نخست در رشته قرائت در این مسابقات خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی از سطح بسیار بالایی برخوردار است و قاریان خوب و مطرحی نیز در آن شرکت کرده بودند، از اینکه در این مسابقات توانستم مقام اول را بدست بیاورم بسیار خوشحال هستم.

محسن حاجی‌حسنی کارگر نماینده کشورمان در پنجاه و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی روز شنبه با قرائت دلنشین خود در میان قاریان برجسته و صاحب نام جهان توانست پس از 9 سال مقام اول رشته قرائت را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان بیاورد.

این قاری جوان مشهدی با کسب مقام دوم مسابقات سراسری قرآن کریم کشورمان در سال گذشته توانست جواز حضور در پنجاه و هفتمین دوره مسابقات قرآنی مالزی را بدست آورد.

در مراسم استقبال از این قاری افتخارآفرین کریم باقری، خسروی از مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و سی علی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن حضور داشتند.

این قاری بین‌المللی در پایان این مراسم از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران امور قرآنی کشور از جمله سازمان اوقاف و نهادهای قرآنی، اصحاب رسانه، خانواده و برادرش که نقش استادی وی را در این مسابقات داشت و مردم عزیز که دعاگوی وی بودند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

کد N859088

وبگردی