آفتاب
آصفری با مهر مطرح کرد:

فانی و نوبخت نتوانستند استیضاح کنندگان را راضی کنند

فانی و نوبخت نتوانستند استیضاح کنندگان را راضی کنند

یکی از امضاکنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش با اشاره به توضیحات فانی و نوبخت در جلسه غیر علنی گفت:اظهارات نوبخت و فانی و توجیهات آنها درخصوص مشکلات آموزش و پرورش نتوانست استیضاح کنندگان را راضی کند.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آمار و ارقام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزیر آموزش و پرورش درخصوص بودجه و تسهیلات فرهنگیان قابل قبول نیست.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان از تبعیض هایی که میان کارمندان ستادی وزارت آموزش و پرورش و معلمان وجود دارد و همچنین تبعیض میان معلمان و سایر کارمندان دولت گلایه دارند.

یکی از امضاکنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش است گفت: نوبخت در جلسه غیر علنی اعلام کرد سازمان نظام پرداخت هماهنگ معلمان در حال بررسی است و همچنین بودجه وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۲ و ۹۳ بیش از صددرصد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اظهارات نوبخت و فانی نتوانست نظر و رضایت استیضاح کنندگان را جلب کند، اظهار داشت: براساس اظهارات نوبخت عملا تصمیمی برای حل مشکل پرداخت های معلمان و همچنین اعتبارات وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد.

به گزارش مهر استیضاح وزیر آموزش و پرورش هم اکنون در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار دارد و به نظر می رسد جلسه غیر علنی نیز نتوانست استیضاح کنندگان را راضی کند.

کد N858747

وبگردی