آفتاب
طی نامه ای به اوباما:

سناتور جمهوریخواه خواهان توقف مذاکرات هسته ای شد

سناتور جمهوریخواه خواهان توقف مذاکرات هسته ای شد

رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با ارسال نامه ای به رئیس جمهوری این کشور از وی خواست تا مذاکرات هسته ای را متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با ارسال نامه ای به رئیس جمهوری کشورش خواستار توقف مذاکرات هسته ای با ایران شد.

بر این اساس «باب کورکر» سناتور جمهوریخواه در نامه خود خطاب به «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد: فاصله گرفتن اهداف و بیانیه های اولیه کشورهای ۱+۵ با ایران در طول مذاکرات هسته ای بسیار زیاد شده است. این مذاکرات از یک توافق ۲۰ ساله به یک توافق ۱۰ ساله کاهش یافته است. در نتیجه، این توافق به ایران اجازه می دهد تا هم برنامه توسعه موشک های پیشرفته بالستیک خود را ادامه داده و هم بتواند به تحقیقات خود برای دستیابی به سانتریفیوژهای پیشرفته ادامه دهد.

رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا ادامه داد: گزارش هایی به من رسیده است که بر اساس آن تیم مذاکره کننده هسته ای حتی ممکن است بیش از موعد مقرر نیز به مذاکره با ایران ادامه دهند. به ادعای این سناتور جمهوریخواه ادامه روند مذاکرات هسته ای به امتیازدهی بیشتر به ایران منتهی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
[div id='__if72ru4sdfsdfruh7fewui_once']     
کد N858462

وبگردی