آفتاب
تقوی در همایش جبهه «یکتا»:

اهداف بلندباراحت‌طلبی به دست نمی آید/فضاسازی می‌کنند که حرف نزنیم

اهداف بلندباراحت‌طلبی به دست نمی آید/فضاسازی می‌کنند که حرف نزنیم

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تاکید بر پرهیز از راحت‌طلبی در مسیر اهداف بلند، گفت: فضاسازی می‌کنند که نتوانیم حرف بزنیم، اما باید ایستادگی کنیم و سلیقه‌ها را در کنار هم قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی عصر امروز در همایش جبهه «یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی» (یکتا) در مجتمع سرچشمه تهران با بیان اینکه تحول نقطه مقابل رکود است، اظهار داشت: آوردن این کلمه در عنوان این جبهه، بار سنگینی را بر دوش طراحان آن می‌گذارد.

وی افزود: رکود و بی‌تحرکی یعنی از دایره خارج شدن؛ دستیابی به اهداف بلند با راحت‌طلبی امکانپذیر نیست و بدون پرداخت هزینه، نمی‌توان بر قله‌های بلند مسلط شویم و در آن مسیر، صبر و مقاومت لازم است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با تاکید بر حفظ روحیه انقلابی، گفت: ما نیروی انقلابیم و از شعارهای انقلابی دست برنمی‌داریم و تعارف هم نمی‌کنیم؛ فضاسازی می‌کنند که نتوانیم حرف بزنیم، اما باید ایستادگی کرد و اختلاف سلیقه هم است، اما باید با پایبندی به اصول، سلیقه‌ها را در کنار هم قرار دهیم.

حجت‌الاسلام تقوی همچنین با تاکید بر نفی تحجر در مسائل سیاسی و تشکیلاتی، اضافه کرد: حرف حق را باید از هر کسی شنید، حتی اگر رقیب باشد.

وی خاطر نشان کرد: در کارها باید اولویت‌بندی شود و از شتابزدگی نیز پرهیز شود؛ البته به این بهانه نباید وقت را نیز از دست داد و لازم است فرصت‌شناس باشیم.

کد N858331

وبگردی