آفتاب
حاجی‌بابایی در نشست جبهه «یکتا»:

تاریخچه جبهه یکتا به ۱.۵سال قبل برمی‌گردد/ملاک ما فقط رهبری است

تاریخچه جبهه یکتا به ۱.۵سال قبل برمی‌گردد/ملاک ما فقط رهبری است

وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان اینکه تاریخچه تشکیل جبهه «یکتا» به ۱.۵ سال قبل برمی‌گردد، گفت: این جبهه تنها کسی را که به عنوان ملاک و معیار می‌شناسد، رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی بعدازظهر امروز در نشست سراسری جبهه «یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی» (یکتا) که در یادمان شهدای هفتم تیر و با حضور مسئولان اجرایی دولت نهم و دهم برگزار شد، با بیان اینکه تاریخچه حرکت امروز (جبهه یکتا) به ۱.۵ سال قبل برمی‌گردد، اظهار داشت: در آن مقطع دوستان دور هم جمع شدند و بعد از این گفتگو به این جمع‌بندی رسیدند که در برابر انقلاب و نظام مسئولیت خطیری نداریم و فرقی نمی‌کند که در مسئولیت اجرایی باشیم و یا اینکه در سطح جامعه در حین انجام وظایف ولایی خود باشیم.

وی افزود: در آن مقطع بحث شد که هزاران مدیر فرهیخته را در سراسر کشور داریم که همه به ولایت، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی عشق دارند و فکر کردیم که رهبر عظیم الشان انقلاب هر روز در میدان هماوردی با استکبار جهانی، سیاست‌های الهی و اسلامی و ایرانی ما را اعلام می‌کنند.

حاجی‌بابایی ادامه داد: این سیاست‌ها باید تبدیل به گفتمان اجتماعی و مطالبات عمومی شود و مسیر مسئولان نظام را تعیین کند؛ به همین دلیل به فکر تشکیل جبهه‌ای به نام «گفتمان یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی» افتادیم.

وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان اینکه این جبهه برآمده از تفکر امام و رهبری است و برای همه نیروهای ولایی تکلیف‌آور است، خاطر نشان کرد: امروز صحنه کشور، صحنه مردم‌داری و خدمت‌گزاری و پیروی از آرمان‌های شهیدان است؛ به همین جهت این جبهه تنها کسی را که به عنوان ملاک و معیار می‌شناسد، مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای است و ملاک این جبهه در ارتباط با هر شخص و جریانی، میزان ولایتمداری آنهاست.

وی با اشاره به برخی از ضرورت‌های تشکیل جبهه یکتا، عنوان کرد: انگیزه دینی و ملی، ترجیح مصالح ملی بر مصالح فردی، عزت، اقتدار و کارآمدی ایران اسلامی، حفظ دستاوردهای انقلاب، بهره‌مندی مردم از خدمت کریمانه و عزتمندانه و شرایط حساس منطقه‌ای و جهانی از جمله این ضرورت‌هاست.

حاجی‌بابایی راه امام خمینی (ره) و خط ولایت و توجه به اقتصاد مبتنی بر عدالت با شاخصه شفافیت و سلامت و به طور کلی اقتصاد مقاومتی را از مهمترین اصول این میثاق اعلام کرد.

کد N858296

وبگردی