آفتاب

نماینده رشت: عملکرد دولت یازدهم مورد هجمه قرار دارد ‌

نماینده رشت: عملکرد دولت یازدهم مورد هجمه قرار دارد ‌

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت به شدت مورد هجمه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه گیلان، غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی شامگاه گذشته، 24 خرداد در جشن گرامیداشت سالروز پیروزی دولت تدبیر و امید که در سالن مخابرات استان برگزار شد، با بیان اینکه دولت روحانی به معنای واقعی تابع ولایت فقیه است، اظهار کرد: عملکرد دولت به شدت مورد هجمه قرار دارد.

وی گفت: دوستداران واقعی نظام هشت سال خانه‌نشینی کشیدند، اما دلواپسی خود را به جامعه منتقل نکردند. اکنون فرصتی تاریخی برای حامیان دولت ایجاد شده و باید از این فرصت استفاده کنیم. در غیر این صورت باید پاسخگوی شهدا باشیم.

جعفرزاده با بیان اینکه گیلان در دو دوره گذشته رتبه نخست بهبود کسب و کار را در کشور کسب کرده است، ادامه داد: گیلان در یک دوره با اختلاف بسیار کم، رتبه دوم بهبود کسب و کار را بدست آورد.

وی وفاق، همدلی، دوستی بین همه احزاب و گروه‌ها را رمز موفقیت دانست و تصریح کرد: پایبندی ما به دولت اعتقادی است و قرص و محکم پای این اعتقاد خواهیم ایستاد. استاندار گیلان شبانه‌روزی تلاش می‌کند و موفقیت‌های خوبی را برای استان به ارمغان آورده است لذا باید به استاندار کمک کنیم و همدلی و همزبانی را تحقق ببخشیم.

انتهای پیام

کد N858204

وبگردی