آفتاب

تور عکاسی و فیلمسازی جشنواره صنعتی برگزار می‌شود

تور عکاسی و فیلمسازی جشنواره صنعتی برگزار می‌شود

نخستین تور عکاسی و فیلمسازی از پارک فناوری پردیس به همت سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نخستین تور عکاسی و فیلمسازی جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

پرویز کرمی - مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری - 24 خردادماه از دبیرخانه جشنواره بازدید و در نشست مشترکی با مسعود نجفی - دبیر جشنواره - و بهزاد رشیدی - رییس جهاد دانشگاهی واحد هنر - توافق شد تا نخستین تور عکاسی و فیلمسازی جشنواره، 27 خردادماه در پارک فناوری پردیس برگزار شود. همچنین ستاد برگزاری جشنواره تصمیم گرفت که یک جایزه به فیلم‌ها و عکس‌های ارائه‌شده از تورهای جشنواره اختصاص دهد.

تورهای عکاسی و فیلمسازی از مجتمع‌های بزرگ فناوری و صنعتی با رویکرد آموزشی و تجربه‌گرایانه توسط سومین جشنواره فیلم و عکس «فردا» برگزار می‌شود. این تورها می‌تواند علاوه بر تجربه‌اندوزی برای دانشجویان و هنرجویان عکاسی و فیلمسازی، زمینه‌ آشنایی مدیران صنایع با ابزارهای هنری را فراهم کند و بسترهای ارتباط گسترده و موثر فرهنگ، صنعت و فناوری را رقم زند.

سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) از هفتم تا نهم مردادماه توسط جهاد دانشگاهی و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه هنر برگزار می‌شود.

این جشنواره که پذیرای آثار فیلمسازان، سازمان‎ها و شرکت‌هاست، در هفت بخش فیلم‌های داستانی (ویدیویی بلند و کوتاه)، فیلم‌های مستند، پویانمایی، آیتم‌های تبلیغاتی (آنونس، تیزر و نماهنگ)، بخش ویژه فیلم‌های یک دقیقه‌ای، عکس و مسابقه آثار دانشجویی برگزار می‌شود.

فراخوان سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) از چندی قبل منتشر شده است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در هفت بخش تعیین شده تا 31 خردادماه ارسال کنند. فراخوان جشنواره از طریق سایت WWW.JDFEST.IR و همچنین مراجعه حضوری و تلفنی قابل پیگیری است.

انتهای پیام

کد N857878

وبگردی