آفتاب

پادشاه اردن: جهان به اهمیت نقش ما در حل مشکلات عراق و سوریه پی برده است

پادشاه اردن: جهان به اهمیت نقش ما در حل مشکلات عراق و سوریه پی برده است

پادشاه اردن با بیان اینکه وظیفه اردن به عنوان یک کشور حفاظت از عشایر در شرق سوریه و غرب عراق است، عنوان داشت که جهان اهمیت نقش اردن در حل و فصل مشکلات در عراق و سوریه و تضمین ثبات و امنیت منطقه را درک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، "عبدالله دوم"، پادشاه اردن در دیدار با مردمان مناطق مرزی در بادیه شمالی اردن گفت: شما به مرزها نزدیک هستید و مشکلات آوارگان و رخدادها در سوریه و عراق را بیش از ساکنان سایر مناطق اردن درک می‌کنید. مقابله با چالش فقر و بیکاری به ویژه در مناطق شمال و شرق اردن که میزبان تعداد زیادی از آوارگان سوری هستند، برای ما اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: اردن حجم چالش‌های سیاسی، امنیتی و نظامی را که به خاطر بحران‌های سوریه و عراق با آن مواجه است، درک می‌کند اما ما مقابله با چالش‌های اقتصادی را در اولویت‌های خود قرار می‌دهیم.

عبدالله دوم همچنین با بیان اینکه وظیفه اردن به عنوان یک کشور حفاظت از عشایر در شرق سوریه و غرب عراق است، تصریح کرد که جهان به اهمیت نقش اردن در حل و فصل مشکلات و سوریه و عراق و تضمین ثبات و امنیت منطقه پی برده است.

انتهای پیام

کد N857692

وبگردی