آفتاب
بازگشت سرمربی سرخ ها قطعی شد؛

مشکلات برانکو حل شد/ اعلام برنامه‌های پرسپولیس برای فصل آینده

مشکلات برانکو حل شد/ اعلام برنامه‌های پرسپولیس برای فصل آینده

قائم مقام باشگاه پرسپولیس از حل مشکل سرمربی کروات این تیم برای بازگشت به ایران خبر داد و گفت: در تازه‌ترین صحبتی که با برانکو داشتیم برنامه‌های پرسپولیس برای فصل آینده را هماهنگ کردیم.



به گزارش خبرنگار مهر محمدحسین نژادفلاح عصر روز یکشنبه در خصوص آخرین وضعیت برانکو ایوانکوویچ برای بازگشت به ایران و برنامه های پیش روی سرخپوشان گفت: با برانکو ایوانکویچ در حضور رضا چلنگر گفتگوی تلفنی داشتیم که این اتفاق هم در ادامه نشست های قبلی مان بود.

وی افزود: برانکو و دستیارانش ۲۸ خرداد راهی ایران می شوند و  برنامه های ما طبق برنامه پیش خواهد رفت و از اول تیرماه کارمان را استارت می زنیم. برنامه اردویی هم داریم که آن را هم برگزار خواهیم کرد.

نژادفلاح ادامه داد:  پیش از این به لطف برخی رسانه ها این نگرانی وجود داشت که  برانکو به خاطر مشکلات مالی به تهران بازنگردد اما با عنایت ویژه وزارت ورزش این مشکل برطرف شد و ما تلاش می کنیم تا مشکلات دیگر را هم حل کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو قصد شکایت به فیفا را داشته افزود: در نبود برانکو خیلی حرفها زده شد و دسترسی خود خبرنگاران به برانکو هم سخت بود. خیلی حرفها مطرح شد که کمی ایراد داشت.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس هم همانطور که برانکو می خواهد بسته خواهد شد. ما در این مدتی که با او کار کردیم از تفکرات این مربی باخبریم و پرسپولیس را به دلخواه برانکو می‌بندیم.

وی در رابطه با برنامه های تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبق برنامه از اول تیرماه تمریناتمان را آغاز می کنیم شاید اردو با کمی تاخیر انجام شود اما ما تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا زمان را از دست ندهیم و گام اساسی برداریم.

وی در خصوص اسپانسر لباس پرسپولیس گفت: خوشبختانه با شرکت آل اشپورت به توافق رسیدیم تا با شروع تمرینات آماده سازی پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی از این کپمانی استفاده کنند.
کد N856924

وبگردی