آفتاب

وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی: روابط با آمریکا بسیار تیره است

وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی: روابط با آمریکا بسیار تیره است

رئیس حزب "آینده" و وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که روابط این رژیم با آمریکا در بدترین شرایط ممکن قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یائیر لبید، وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی که اخیرا به واشنگتن سفر کرده و با تعدادی از مسئولان آمریکایی دیدار و گفت‌وگو کرده بود، دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در خصوص تیره شدن روابط با آمریکا مورد اتهام قرار داده و گفت که نتانیاهو با این مساله غیرمسئولانه برخورد می کند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، به نقل از رادیو سراسری رژیم صهیونیستی، لبید در جریان شرکت در همایشی سیاسی در شهر ریشون لتسیون در مرکز اراضی اشغالی به بیان این اظهارات پرداخت.

وی در ادامه گفت که از مسئولان عالی رتبه آمریکایی شنیده که روابط این کشور با رژیم صهیونیستی در مرحله کنونی در وضعیت بسیار بدی قرار دارد.

به سبب برخی اختلافات میان باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا و نتانیاهو بر سر مذاکرات هسته ای با ایران، اخیرا روابط دو طرف تا حدودی مخدوش شده است.

از سوی دیگر، این وزیر سابق صهیونیستی دولت نتانیاهو را متهم کرد که در شیوه برخورد با کمپین های تحریم بین المللی کاملا ناموفق عمل کرده و نبود وزیر خارجه را دلیلی برای این مساله عنوان کرد.

یائیر لبید نبود وزیر خارجه برای این رژیم را بسیار خطرناک توصیف و تاکید کرد که اگر وزیر خارجه تعیین می شد، شاید می توانست با این مساله طور دیگری برخورد کند.

نتانیاهو هنوز وزیر خارجه دولت جدید خود را انتخاب نکرده و می خواهد احزاب دیگری از جمله حزب "آینده" را به ائتلافی کنونی اضافه کند.

بیشتر احزاب تشکیل دهنده ائتلاف دولت عبری احزابی راست گرا و افراطی هستند؛ به گونه ای که بسیاری دولت کنونی را تندرو ترین دولت رژیم صهیونیستی می دانند.

انتهای پیام

کد N855809

وبگردی