آفتاب
یائیر لاپید:

کسی به حرف ما درباره ایران اهمیت نمی‌دهد

کسی به حرف ما درباره ایران اهمیت نمی‌دهد

وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی گفت به دلیل اختلافات ناشی از سیاست های نتانیاهو میان این رژیم و آمریکا، کسی به ادعاهای مطرح شده توسط تل آویو درباره ایران توجه نمی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، وزیر دارای سابق رژیم اشغالگر قدس امروز گفت که به دلیل اختلافات میان این رژیم و آمریکا کسی اهمیتی به اظهارات مقامات این رژیم درباره ایران نمی دهد.

«یائیر لاپید» رهبر حزب «یش آتید» و وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی امروز شنبه در سخنان خود با انتقاد شدید از عملکرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم تصریح کرد: روابط میان اسرائیل و آمریکا هرگز تا این اندازه بد نبوده است.

لاپید که به تازگی از سفر به آمریکا برگشته است، مدعی شد که به خاطر روابط ضعیف کنونی میان آمریکا و این رژیم کسی به حرف های صهیونیست ها درباره مسائل ایران گوش نمی دهد.

وی با اشاره به فراگیر شدن تلاش ها برای تحریم این رژیم گفت: برای مبارزه دربرابر تحریم اسرائیل ثبت‌نام کردم، زیرا یک اسرائیلی ملی گرا هستم. ادعاهای این سیاستمدار صهیونیست در حالی عنوان می شود که مقامات آمریکایی و اروپایی بارها اقدامات و سیاست های نتانیاهو را به باد انتقاد گرفته اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
[div id='__if72ru4sdfsdfruh7fewui_once']     
کد N855723

وبگردی