آفتاب
اجمالی/ لاریجانی در مراسم بزرگداشت شهدای مؤتلفه:

کشوری که دچار یأس و ناامیدی باشد پیشرفت نمی کند

کشوری که دچار یأس و ناامیدی باشد پیشرفت نمی کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه امیدواری در جنگ برای حرکت یک ملت بسیار اهمیت دارد و کشوری که دچار یأس و ناامیدی باشد نمی تواند پیشرفت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در یادمان طلایه داران آفتاب؛ بزرگداشت شهدای موتلفه اسلامی که در عصر امروز ساختمان مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه این شهیدان در آن شرایط سیاه که کمتر کسی جرأت می کرد با استکبار و استثمار مبارزه کند این حرکت را انجام دادند گفت: حزب موتلفه اسلامی باید افتخار کند که در این حرکت ضد استبدادی و ضد استثماری که ملت ایران انجام داد پیشرو بوده است.

لاریجانی افزود: حزب موتلفه اسلامی مسیرش را خوب و با دقت نظر طی کرد و با صحت مباحث اسلامی و دقت نظر کافی افراد موثری را در این راه به میدان آورد.

وی  با بیان اینکه مرحوم عسگراولادی حق زیادی بر گردن مردم ایران دارد تصریح کرد: وی از لحاظ اخلاق فرد معقولی در سیاست بود و همواره رفتار ملازم با اخلاقگرایی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نکته دوم در شیوه مرحوم عسگراولادی که فردی مثبت اندیشی در سیاست بود و در فراز و فرودهای پس از انقلاب هیچ گاه مضطرب نمی شد و چون تکیه بر خدا داشت همواره آرام بود.

لاریجانی ادامه داد: بادامچیان و رفیق دوست نیز همواره همین روحیه را داشته اند و در عملیات کربلای ۵ مشکلات زیادی از نظر پشتیبانی وجود داشت و اغلب می گفتند که مهمات کم داریم و رفیق دوست به رزمندگان می گفت شما با شدت شلیک کنید و من مهمات به شما می رسانم و این روحیه امیدواری برای حرکت یک ملت بسیار مهم است.

وی افزود: کشوری که دچار یاس و ناامیدی باشد نمی تواند پیشرفت کند.

این خبر در حال تکمیل است...

کد N855675

وبگردی