آفتاب
ریچارد در دیدار با نتانیاهو:

شرکت اورانژ به سرمایه گذاری در اسرائیل ادامه می دهد

شرکت اورانژ به سرمایه گذاری در اسرائیل ادامه می دهد

مدیر عامل شرکت ارتباطات فرانسوی «اورانژ» با بیان این که این شرکت مخالف تحریم اسرائیل است، بر تداوم فعالیت های این شرکت در سرزمین های اشغالی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، استیون ریچارد روز جمعه در دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی گفت که از جنجال به وجود آمده بسیار متأسف است و می خواهد توضیح دهد که اورانژ به عنوان یک شرکت ارتباطات هیچ وقت از تحریم علیه اسرائیل حمایت نکرده و نخواهد کرد.

ریچارد افزود: این مایه افتخار است که فرصت دیدار با نتانیاهو را پیدا کرده ام تا در مورد رفع ابهامات به وجود آمده توضیح دهم. ریچارد در ادامه با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در زمینه ارتباطات را در اسرائیل ادامه خواهند داد و تحت هیچ شرایطی در هیچ تحریمی علیه اسرائیل شرکت نخواهند کرد، افزود: ما به دنبال حفظ و گسترش سرمایه گذاری در اسرائیل هستیم.

نتانیاهو نیز در واکنش به اظهارات ریچارد گفت: از اظهارات هفته گذشته اینگونه برداشت شد که این اظهارات حمله ای علیه اسرائیل است ولی سفر وی به اینجا باعث شد ابهامات برطرف شده و همه چیز به روال عادی خود بازگردد.

نخست وزیر اسرائیل با مطرح کردن این ادعا که به دنبال صلح واقعی با همسایه فلسطینی خود است، گفت: این امر تنها از طریق مذاکرات مستقیم و بدون پیش شرط میان طرفین محقق خواهد شد و نه از طریق تحریم و تهدید.

هفته گذشته رسانه ها از قول استیون ریچارد اعلام کردند شرکت وی تصمیم دارد قرارداد همکاری خود با شرکت «بارتنر» اسرائیل را لغو کند. در واکنش به این اظهارات، تل آویو از فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه خواست در صورت عقب نشینی نکردن ریچارد از اظهارات خود مبنی بر توقف فعالیت های شرکت اورانژ، وی را از سمت خود اخراج کند.

همچنین رژیم صهیونیستی در واکنش به درخواست ریچارد برای توقف فعالیت های شرکت اورانژ و درخواست برای تحریم اسرائیل توسط دولت فرانسه و نهادهای حقوق بشری و توقف همکاری با شرکت بارنتر رژیم صهیونیستی، به وزارتخانه های اقتصاد، امور خارجه و رئیس جمهوری فرانسه اعتراض رسمی فرستاد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
[div id='__if72ru4sdfsdfruh7fewui_once']     
کد N854475

وبگردی