آفتاب
یک فعال دانشجویی:

بی‌احترامی به شخصیت‌های نظام باعث سوءاستفاده دشمنان می‌شود

بی‌احترامی به شخصیت‌های نظام باعث سوءاستفاده دشمنان می‌شود

یک عضو انجمن اسلامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، گفت: دشمنان ما با دیدن چندصدایی در کشور و بی‌احترامی و تفرقه در میان شخصیت‌های سیاسی می‌توانند از چنین شرایطی به نفع خود سوءاستفاده کنند.

محمد رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: قطعاً حفظ حرمت افراد و پیشگامان عرصه سیاسی و دیپلماسی ضروری است. تیم مذاکره کننده‌ای که از طرف دولت در عرصه‌های دیپلماسی با گروه 1+5 مذاکره می‌کند نماینده کل ملت ایران است. رفتارهای توهین‌آمیز و نسبت دادن تهمت به آنها نه تنها باعث تضعیف این تیم در مذاکرات می‌شود بلکه باعث تضعیف ایران در تمام صحنه‌های بین‌المللی می‌شود.

وی افزود: حالا که تیم دیپلماسی ما در شرایط سخت بین‌المللی برای منافع کشور مذاکره می‌کند ما در داخل باید نشان بدهیم که پشت این تیم هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

این فعال دانشجویی همچنین خاطرنشان کرد: ادامه دادن به این بی‌احترامی‌ها باعث می‌شود تا زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل بیشتر شود چرا که خیالشان راحت است این تیم در داخل کشور حمایت نمی‌شود و همین موضوع آسیب بسیار زیادی به نظام و کل کشور وارد می‌کند. هر کشوری نمایندگانی در عرصه بین‌المللی دارد و مسلم است که مردم از نمایندگان خود همیشه حمایت می‌کنند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد وجود تفرقه و نفاق در آن کشور بر دشمنان مسلم می‌شود.

وی ادامه داد: به هیچ وجه نباید کاری انجام دهیم که نماد چندصدایی و تفرقه باشد. چرا که دشمنان‌ منتظرند تا با دیدن این تفرقه به نفع خود سوءاستفاده‌های زیادی انجام دهند.

انتهای پیام

کد N853821

وبگردی