آفتاب
نماینده فومن:

تجلیل از مقام شامخ شهدا ضرورت غیر قابل انکار است

تجلیل از مقام شامخ شهدا ضرورت غیر قابل انکار است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهدا با تاسی از سیره رفتاری و عملی امام حسین(ع) درس ایثار، فداکاری، شجاعت و شهامت را به ما آموختند،گفت: تجلیل از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، ناصر عاشوری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی عصر روز چهارشنبه در اولین همایش فرزندان شاهد و ایثارگر که در تالار گلستان برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: ابوالشهدا آیت الله امینیان از استوانه‌های علمی حوزه علمیه قم و نماینده امام و رهبری در خدمت به مردم خطه گیلان بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران صاحبانی دارد، افزود: شهدا صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و فرزندان و همسران شهدا و جانبازان نیز به عنوان سهامداران این انقلاب هستند که با خون شهدا آبیاری شده است.

عاشوری ایثارگران را وارثان دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: بر مجالس، دولت‌ها و قوای سه‌گانه وظیفه است که در کشور احساس مالکیت نکنند و خود را مدیر و مستاجری بدانند که در جهت آرمان‌های امام و شهدا خدمت می‌کنند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام و شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند که این میراث ماندگار را به ما سپرده اند، ادامه داد: حفاظت از انقلاب وظیفه اصلی ماست تا به دست نامحرمان نیفتد، ما هرچه داریم از امام، رهبری، شهدا و جانبازانی داریم که سال‌ها رنج و مشقت را برای حفظ امنیت و آرامش ما به جان خریده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نباید با گذشت سال‌های بسیار از دوران دفاع مقدس از جایگاه خانواده شهدا و ایثارگر سوءاستفاده کنیم، گفت: بدانیم که باید پاسخگوی اخروی در قبال شهدا باشیم همانطور که امام(ره) فرمودند «عالم محضر خداست» لذا باید در همه حال خداوند را حاضر و ناظر بر اعمالمان بدانیم و گناه نکنیم.

عاشوری با اشاره به اینکه شهدا با تاسی از سیره رفتاری و عملی امام حسین(ع) درس ایثار، فداکاری، شجاعت و شهامت را به ما آموختند، تاکید کرد: تجلیل از خانواده‌های شاهد و ایثارگر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است لذا تجلیل از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است.

انتهای پیام

کد N853461

وبگردی