آفتاب

بحرین سفیر عراق را احضار کرد

بحرین سفیر عراق را احضار کرد

وزارت خارجه بحرین سفیر عراق در منامه را در رابطه با شناسایی یک گروه تروریستی احضار کرد.

وزارت خارجه بحرین سفیر عراق در منامه را در رابطه با شناسایی یک گروه تروریستی احضار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی ایلاف، خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین سفیر عراق در منامه را احضار و اعلام کرد که دولت عراق باید تدابیر لازم را برای ممانعت از هرگونه مداخله در امور داخلی بحرین و انجام جنایت‌های گروه‌های تروریستی که از خاک عراق به عنوان پایگاهی برای تهدید امنیت بحرین استفاده می‌کنند، اتخاذ کند.

وزیر خارجه بحرین در جریان احضار احمد نایف رشید الدلیمی، سفیر عراق در این کشور یادداشت اعتراض رسمی کشورش را در این خصوص به وی داد.

وزیر خارجه بحرین تاکید کرد که کشورش ارزش زیادی برای روابط با جمهوری عراق قائل است و همواره به دنبال تحکیم این روابط و حفظ امنیت و ثبات عراق است و با ائتلاف بین‌المللی برای نابودی داعش در عراق همکاری می‌کند اما در عین حال هرگونه مداخله در امور داخلی‌اش را از سوی هر گروهی رد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت عراق باید تمامی تدابیر لازم را برای توقت حملات جنایتکارانه که امنیت و ثبات بحرین را هدف قرار می‌دهد، اتخاذ کند.

وزیر خارجه بحرین تاکید کرد که کشورش تمام تدابیر لازم را که برای حفظ امنیت و حمایت از منافع ملی کشور ضروری بداند، اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N853263

وبگردی