آفتاب
معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرمانده کل قوا :

به دنبال مکتب امنیتی تهران هستیم

به دنبال مکتب امنیتی تهران هستیم

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرمانده کل قوا گفت: ما به دنبال مکتب امنیتی جمهوری اسلامی با عنوان مکتب امنیتی تهران هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) سردار مصطفی ایزدی در دومین همایش سراسری امنیت پایدار اظهار کرد: ما به دنبال مکتب امنیتی جمهوری اسلامی و یک پارادایم جدید هستیم . امروز در دنیا بحث شناخت مطرح است و مفاهیم جدیدی مطرح شده که ما باید به این مباحث ورود پیدا کنیم.

وی همچنین در تعریف امنیت گفت: امنیت تشریعی و ذاتی است و منطبق با فطرت انسان،‌عقل ، نقل و وحی است و از حس ، تجربه و عرف استفاده می‌کند و یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که محوریت آن توحید امنیتی ، نبوت الهی ،‌ عدالت امنیتی و راهبری راهبردی امنیتی با محوریت مقام ولایت است.

وی با بیان اینکه مرکز مطالعات پایدار دست نیاز به سوی فرهیختگان دراز می‌کند افزود: ما مشغول معماری دفاعی امنیتی کشور و معماری نیروهای مسلح در ستاد کل نیروهای مسلح هستیم و به مبانی اسلام ناب محمدی (ص) نیاز داریم، بنابراین می خواهیم که مبانی فرا نظری مکتب امنیتی جمهوری اسلامی ایران استخراج شود.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرمانده کل قوا در پایان اظهار کرد: ما در مسیر تعالی هستیم و همانطور که در صحنه عمل پیش می رویم انتظار داریم بر مبنای اسلام ناب و الزامات مکتب امنیتی جمهوری اسلامی با یک نگاه پارادایمیک جدید ، بدیل و کارساز به عنوان مکتب امنیتی تهران و مکتب امنیتی ولایت در عرصه های مختلف ، حرکت کنیم.

انتهای پیام

کد N853032

وبگردی