آفتاب

افشای فساد اخلاقی موجب تعلیق فعالیت نایب رئیس کنیست شد

افشای فساد اخلاقی موجب تعلیق فعالیت نایب رئیس کنیست شد

رئیس کنیست (مجلس رژیم صهیونیستی) از تعلیق فعالیت معاون خود به دلیل مطرح شدن اتهامات فساد اخلاقی علیه وی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، «یولی ادلاشتاین» رئیس کنیست با انتشار پیامی در فیسبوک نوشت: به «اورن هازان» (نایب رئیس کنیست) اطلاع دادم تا زمانیکه دروغ بودن اتهامات مطرح شده علیه وی ثابت نشوند نمی تواند در جلسات ما شرکت کند. 

شبکه دو تلویزیون اسرائیل گزارشی را در مورد نایب رئیس کنیست (مجلس اسرائیل) که از اعضای حزب لیکود است منتشر کرده که در این گزارش اعلام شد هازان پیش از انتخابات اخیر کنیست به بلغارستان سفر کرده بود و در مدت اقامت در یکی از هتل های این کشور اقدام به مصرف زیاد مواد مخدر از نوع کریستال کرده و علاوه بر آن از یکی از کارکنان هتل نیز خواسته تا نیازهای جنسی وی را از طریق آوردن زنان بدکاره به هتل برطرف کند. 

به نوشته این روزنامه، مصرف مواد مخدر و رابطه داشتن با زنان بدکاره در سرزمین های اشغالی جرم محسوب می شود. 

البته صبح امروز هازان این اتهامات را رد کرده و عنوان داشت که وکیل وی از شبکه دو تلویزیون اسرائیل بخاطر این گزارش شکایت خوهد کرد. 

با این وجود اسناد ذکر شده در گزارش به حدی بوده که بعید به نظر می رسد هازان بتواند از اتهامات وارد شده شانه خالی کند. به نوشته جروزالیم پست، هر چند این گزارش در ساعات پایانی شب گذشته منتشر شده اما با این وجود تا صبح امروز تعداد زیادی از اعضای کنیست خواستار پیگیری اتهامات وارده شه بر هازان شده اند.درصورتیکه این اتهامات ثابت شوند هازان عضویت خود در کنیست را از دشت می دهد.

فساد اخلاقی و مالی موضوعی است که اغلب چهره های شناخته رژیم صهیونیستی با آن ارتباط دارند بری مثال «موشه کاتساف» رئیس سابق رژیم صهیونیستی به دلیل فساد اخلاقی از کار برکنار شد و یا «ایهود اولمرت» نخست وزیر اسبق این رژیم به اتها فساد مالی ابتدا از سمت نخست وزیری کناره گیری کرد و دادگاه بعد از چند مدت وی به هشت ماه زندان محکوم کرد. 

در همین رابطه اتهاماتی در رابطه با فساد مالی به دیگر مقامات رژیم صهیونیستی از جله «آویگدور لیبرمن» و «بنیامین نتانایهو» وارد است. 

کد N852044

وبگردی