آفتاب
در بیروت برگزار می شود؛

دومین همایش نوآوری واجتهادازدیدگاه امام خامنه‌ای باسخنرانی نصراله

دومین همایش نوآوری واجتهادازدیدگاه امام خامنه‌ای باسخنرانی نصراله

دبیرکل حزب الله لبنان سخنران آغازین همایش بین المللی «نوآوری و اجتهاد از دیدگاه امام خامنه‌ای» که در بیروت برگزار می شود، خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش بین المللی «نوآوری و اجتهاد از دیدگاه امام خامنه‌ای» با موضوع «راهبردهای فرهنگ اسلامی در جهان امروز» به همت پژوهشکده مطالعات دینی و فلسفی «المعارف الحکمیه» از فردا در بیروت پایتخت لبنان برگزار می شود.

در مراسم افتتاحیه این همایش که عصر فردا در دانشگاه بیروت برگزار می شود، حجه الاسلام سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سخنرانی خواهد کرد. آیت الله اراکی رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب الله لبنان دیگر سخنرانان روز نخست این همایش خواهند بود.

قرار است در روز دوم همایش مقالات ارائه شده از سوی اندیشمندانی از مصر، لبنان، اردن و ایران با موضوع مسائل و مشکلات فرهنگی جهان اسلام و دیدگاه های حضرت آیت الله خامنه ای در زمینه های مختلف فرهنگی، توسط نویسندگان قرائت شود.

گفتنی است نخستین همایش نوآوری و اجتهاد از دیدگاه امام خامنه‌ای، خرداد 1390 در بیروت و با مشارکت گسترده اندیشمندانی از کشورهای مختلف و با پیام رئیس جمهور لبنان برگزار شد.  

کد N851477

وبگردی