آفتاب

تکذیب شکل‌گیری «نهاد عالی اصلاح‌طلبان»

تکذیب شکل‌گیری «نهاد عالی اصلاح‌طلبان»

یک چهره نزدیک به محمدرضا عارف می‌گوید جلساتی که تاکنون اصلاح‌طلبان برای تعیین سازوکارهای انتخاباتی داشته‌اند، ذیل نامی با عنوان "نهاد عالی اصلاح‌طلبان" نبوده است.

علیرضا خامسیان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در پاسخ به سوالی در خصوص تشکیل "نهاد عالی اصلاح طلبان" گفت: طبیعت جریان های سیاسی این است که در آستانه هر انتخاباتی بخصوص انتخابات مجلس نشست های معتددی برای همگرایی و وحدت رویه بیشتر داشته باشند و تاکنون هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان برای تعیین سازوکارهای انتخاباتی جلسات مختلفی داشتند و در آینده هم خواهند داشت.

وی اطلاق عنوان"نهاد عالی اصلاح‌طلبان" را ناشی از ذهنیت‌های ژورنالیستی دانست و گفت: واقعیت این است که جلساتی که تاکنون اصلاح‌طلبان برای تعیین سازوکارهای انتخاباتی داشتند ذیل نامی با عنوان "نهاد عالی اصلاح طلبان" نبوده است.

این فعال رسانه‌ای همچنین درخصوص راهبردهای اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس نیز گفت: تلاش اصلاح طلبان در راستای کسب اکثریت کرسی‌های مجلس و اختصاص سهم قابل توجه به زنان و جوانان بر اساس شایستگی ها در لیست های انتخاباتی است.

گفتنی است پیش از این برخی رسانه‌ها گزارش دادند که رئیس دولت اصلاحات، عبدالله نوری، سید محمد موسوی خوئینی‌ها، محمدعلی نجفی، سید هادی خامنه‌ای، مصطفی معین، محمدرضا عارف، سید حسین مرعشی، محمدرضا خاتمی، محسن امین‌زاده، سید عبدالواحد موسوی لاری و اکبر ترکان در جلسه‌ای با عنوان «نهاد عالی اصلاح طلبان» شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام

کد N851252

وبگردی