آفتاب
مقتدایی در نطق میان دستور:

اجازه نمی‌دهیم اشرافی‌گری طاغوتی مجددا در جامعه شکل بگیرد

اجازه نمی‌دهیم اشرافی‌گری طاغوتی مجددا در جامعه شکل بگیرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت دولت و قوه قضاییه برای جلوگیری از زد و بند قدرت، ثروت و رانت تصریح کرد: اجازه نمی دهیم اشرافی گری طاغوتی مجددا در جامعه شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی عباس مقتدایی نماینده اصفهان در نطق میان دستور با تاکید بر اینکه ما از دولت و قوه قضاییه حمایت می کنیم اظهار داشت: این حمایت ها در راستای جلوگیری از زد و بندهای قدرت، ثروت و رانت است.

عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: دولت و قوه قضاییه اجازه ندهند اشرافی گری ایجاد شود. نمایندگان ملت مخالف قوی اشرافی گری هستند و اجازه نمی دهند روش های طاغوتی مجددا در جامعه شکل گیرد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور مجموع کارگری از شما توقع بیشتری دارند چرا موضوع همسان سازی حقوق کارگران سالهاست که به فراموشی سپرده شده است.

نماینده مردم اصفهان خطاب به وزیر اقتصاد گفت: تذکرات نمایندگان را جدید بگیرید. فشار مالیات، موجب نارضایتی اصناف، بازاریان و تولیدکنندگان شده است، ادامه این نوع نارضایتی دامن شما را می گیرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: آقای رئیس جمهور به مشکلات فرهنگیان رسیدگی کنید. نگذارید این ذهنیت شکل بگیرد که دولت صدای فرهنگیان را نمی شنود.

در ادامه وی با به نمایش درآوردن طومار امضای نمایندگان گفت: من نامه گروهی نمایندگان را که از هیات رئیسه خواسته اند برای بررسی مشکلات فرهنگیان جلسه غیر علنی تشکیل دهد در معرض دید رسانه ها قرار می دهم.

 

 

 

کد N851035

وبگردی