آفتاب

ایجاد شبهه اختلاف میان اصولگرایان از سوی روزنامه اصلاح طلب

ایجاد شبهه اختلاف میان اصولگرایان از سوی روزنامه اصلاح طلب

شرق نوشت:

به نظر می‌رسد که اصولگرایان همچنان در مسیر رسیدن به هم‌گرایی مشکل دارند. درحالی‌که «محمدرضا باهنر»، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، از برگزاری نشست مشترک برای رسیدن به وحدت با محور جامعتین سخن می‌گوید، اما عضو دیگر، آن را کاملا تکذیب می‌کند و می‌گوید که این جبهه نماینده‌ای در چنین نشستی نداشته است.

«احمد کریمی‌اصفهانی» با تکذیب خبرهایی با مضمون نشست اصولگرایی که در برخی از خبرگزاری‌ها منتشر شده بود، گفت: «جبهه پیروان هیچ نماینده‌ای در نشست هم‌گرایی اصولگرایان نداشته است». این در حالی است که «محمدرضا باهنر»، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، با اشاره به جزئیات نشست هم‌گرایی اصولگرایان به فارس گفته است: «در این جلسه، تمام احزاب و جریانات سیاسی اصولگرا توافق کردند که جامعتین محور وحدت اصولگرایان باشد. همچنین قرار شد تمام گروه‌های اصولگرا برای رسیدن به وحدت حاضر و فعال باشند. خیز شورای هم‌گرایی برای وحدت صددرصدی است، اما ممکن است در عمل، تنها به وحدت ۸۰ درصدی برسیم».

اما «کریمی‌اصفهانی» به «ایلنا» گفته که از طرف‌داران و نمایندگان جبهه پیروان، کسی در این نشست شرکت نکرده است. آقای باهنر اگر در این نشست شرکت کرده٬ به نمایندگی جبهه پیروان خط امام و رهبری نیست٬ بلکه ایشان شاید به نمایندگی از جامعه مهندسین حضور داشته‌اند».

[span] [span]17302

کد N850564

وبگردی