آفتاب

توضیحات محسنی‌اژه‌ای درباره خبر بازداشت اخلالگران سخنرانی رییس‌جمهور

توضیحات محسنی‌اژه‌ای درباره خبر بازداشت اخلالگران سخنرانی رییس‌جمهور

سخنگوی قوه قضاییه درباره خبر بازداشت تعدادی از اخلال‌گران سخنرانی رییس‌جمهور در حرم امام (ره) توضیحاتی ارائه کرد.

... سخنگوی قوه قضاییه درباره خبر بازداشت تعدادی از اخلال‌گران سخنرانی رییس‌جمهور در حرم امام (ره) توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا بازداشت تعدادی از اخلال‌گران سخنرانی رییس‌جمهور در حرم امام (ره) را تایید می‌کنید؟ گفت: این موضوع متاسفانه کم و بیش در دوره‌های مختلف وجود داشته و اختصاص به زمان خاصی نداشته است.

وی با بیان اینکه این اقدام خلاف قانون گاه و بیگاه در گوشه‌هایی از کشور انجام شده است، گفت: در حال حاضر بحمدالله بهتر شده است و شاید یک جهت آن این است که خود مردم رعایت می‌کنند. به طور مثال اگر در این جلسه یک نفر بخواهد اخلال کند بقیه با او همراهی نکنند آن یک نفر نمی‌تواند کاری انجام دهد.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: در خصوص این موضوع، من هم از دادستان تهران و هم از دادستان شهر ری سوال پرسیدم. در این رابطه اگر کسی هم دستگیر شده هنوز پرونده به این دو مرجع نرسیده است. ممکن است در اینگونه اجتماعات و اجتماعات بزرگ مثل چهارده خرداد چنین اتفاقاتی بیفتد و همان لحظه نیروی انتظامی یک نفر را متوقف کند اما این به معنای بازداشت نیست.

محسنی‌اژه‌ای همچنین درباره حادثه شیراز و آخرین وضعیت رسیدگی به آن، گفت: در این رابطه قبلا توضیح دادم که افرادی احضار و بازداشت شدند. کیفرخواست صادر شد و پرونده در حال رسیدگی است.

ادامه دارد...
کد N850243

وبگردی