آفتاب
تاجرنبا:

عدم برخورد با عوامل اخلال‌گری‌، بر حجم افراطی‌گری‌ها می افزاید

عدم برخورد با عوامل اخلال‌گری‌، بر حجم افراطی‌گری‌ها می افزاید

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر با عوامل اخلال‌گر و افراطی برخوردی صورت نگیرد به حجم این افراطی‌گری‌ها افزوده خواهد شد و این موضوع از منظر بین‌المللی نیز وجهه خوبی ندارد.

علی تاجرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی خود از اقدام برخی در راستای ایجاد اخلال در سخنرانی رئیس جمهور و یادگار حضرت امام (ره) در مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)،‌ گفت: من فکر می‌کنم برخی به دنبال این هستند تا با در تنگنا قرار دادن دولت شرایط را به گونه‌ای تغییر دهند تا توجه دولت از مسائل اصلی به مسائل حاشیه‌ای معطوف شود.

تاجرنیا خاطرنشان کرد: اول از همه باید شرایطی ایجاد کنیم که در بدنه نهادها و سازمان‌های مجموعه حاکمیت نگاه همدلی و همزبانی به وجود بیاید و پس از آن از مردم انتظاراتی داشته باشیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه اظهار کرد: رهبری بارها فرمایشات خود را در موضوع سیاست‌های هسته‌ای و حمایتشان از دولت شفاف مطرح کرده‌اند. حال کسانی که سعی می‌کنند با برداشت‌های سلیقه‌ای به نوعی فضا را برای دولت تغییر دهند عملاً در جهت مخالفت با نظرات رهبری قدم برمی‌دارند.

وی با تأکید بر این‌که در مورد افراطی‌گری‌های اخیر باید با عوامل آن برخورد صورت بگیرد، افزود: اگر با این عوامل برخوردی صورت نگیرد به حجم این افراطی‌گری‌ها افزوده خواهد شد که این موضوع از منظر بین‌المللی نیز وجهه خوبی ندارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار کرد: این درست نیست که در کشور اختلاف نظر عمیق نسبت به توافقات و یا رویکردهای هسته‌ای وجود داشته باشد و این‌طور نشان داده شود که رئیس جمهور در بین طبقات مردم حامی جدی ندارد. چنین رویکردی به هیچ وجه به نفع مجموعه نظام نیست ولی با این حال یک سری تعمد دارند تا برخی افراطی‌گری‌ها را دنبال کنند.

انتهای پیام

کد N849370

وبگردی