آفتاب
از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ؛

شرایط سنی بازیکنان جهت حضور در رقابتهای آسیایی اعلام شد

شرایط سنی بازیکنان جهت حضور در رقابتهای آسیایی اعلام شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط سنی بازیکنان تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید جهت حضور در رقابتهای مراحل مقدماتی و نهایی ۲۰۱۶ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ بازیکنان تیم ملی زیر ۱۶ سال برای حضور در مرحله مقدماتی نوجوانان آسیا باید متولد ۱ ژانویه ۲۰۰۰ (یعنی ۱۱ دی ۷۸) به بعد باشند و در صورتی که این تیم به مرحله نهایی رقابتهای نوجوانان آسیا ۲۰۱۶ صعود کند، برای افزودن بازیکنان جدید فقط می تواند از متولدین ۱ سپتامبر ۲۰۰۰ (یعنی ۱۱ شهریور ۷۹) به بعد در تیم خود استفاده کند.

همچنین تیم های ملی حاضر در رقابتهای زیر ۱۹ سال آسیا ۲۰۱۶ در هر دو مرحله مقدماتی و نهایی باید از بازیکنان متولد ۱ ژانویه ۱۹۹۷ (یعنی ۱۲ دی ۷۵) به بعد در ترکیب تیمشان استفاده کنند.

لازم به توضیح است، شرایط سنی تعریف شده برای بازیکنان تیم ملی امید در رقابتهای هر دو مرحله مقدماتی و نهایی ۲۰۱۶، متولدین ۱ ژانویه ۱۹۹۳ (یعنی ۱۱ دی ۷۱) به بعد است.

کلیه شرایط سنی تصویب شده برای حضور تیم های ملی در رقابتهای سال ۲۰۱۶ آسیا بوده و براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید برای حضور در رقابتهای سال ۲۰۱۸ می توانند به شرایط سنی تعریف شده سال ۲۰۱۶ دو سال اضافه کرده و ترکیب تیم خود را پیش بینی کنند.

کد N849093

وبگردی