آفتاب
وزیر اطلاعات:

رعب دستگاه امنیتی برای کفار، دشمنان مردم و دین مبین اسلام است

رعب دستگاه امنیتی برای کفار، دشمنان مردم و دین مبین اسلام است

آیین تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید اداره کل اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در شورای اداری کهگیلویه و بواحمد برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در جلسه شورای اداری این استان با اشاره به اینکه در کشورهای همسایه ایران بوی باروت می‌آید، اظهار داشت: با همدلی سپاه پاسداران، سربازان گمنام امام زمان (عج)، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، ارتش، دستگاه قضایی و سایر ارگان‌ها، هم‌اکنون جمهوری اسلامی از یک امنیت مثال‌زدنی برخوردار است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه ما باید برای انسان‌ها کرامت و ارزش قائل شویم و حرمت آنان را حفظ کنیم، گفت: چون احاد جامعه احساس می کنند به سادگی با حیثیتشان بازی نمی‌شود و شاهد یک امنیت مردم مدار و مردم محور هستیم.

علوی با تأکید بر اینکه رعب دستگاه امنیتی کشور تنها برای کفار، دشمنان مردم و دین مبین اسلام است، عنوان کرد:‌ کسانی که دست بر ماشه ببرند و امنیت مردم ایران را به خطر بیندازند دست قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) آنها را نشانه می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد حاضر نشدند در برابر طاغوت سر فرود بیاورند، ابراز کرد: این مردم همیشه و همه جا سرباز انقلاب اسلامی، امام(ره) و مقام معظم رهبری هستند.

وزیر اطلاعات افزود: حضور سلحشورانه، عاشقانه و دلاورانه فرزندان این خطه را همواره در سال‌های دفاع مقدس دیده بودیم به طوری که جمعیت سیصد هزار نفری این استان در دوران دفاع مقدس یک هزار و هشتصد شهید و هزاران جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

شایان ذکر است وزیر اطلاعات در بدو ورود در فرودگاه شهر یاسوج مورد استقبال مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت، سپس در گلزار شهدای شهر یاسوج حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این شهر تجدید پیمان کرد.

در این سفر حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

کد N849030

وبگردی