آفتاب
حشمتیان در گفت‌وگو با ایسنا؛

پیشنهادات اصلاح اساسنامه خانه احزاب جمع‌بندی می‌شود

پیشنهادات اصلاح اساسنامه خانه احزاب جمع‌بندی می‌شود

ناظر اول مجمع فوق‌العاده خانه احزاب گفت: اعضای هیأت رئیسه موقت خانه احزاب،‌ هیأت اجرایی پیشین خانه احزاب و روسای پنج دوره خانه احزاب به دیدار معاون سیاسی وزیر کشور خواهند رفت.

قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر، افزود: دیدار با محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور بعد از ظهر امروز در دفتر وی برگزار می‌شود.

این فعال سیاسی در ادامه خاطرنشان کرد: این دیدار در راستای تعامل احزاب اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل و همکاری و همفکری این سه جریان برای اصلاح اساسنامه خانه احزاب و برگزاری انتخابات شورای مرکز خانه احزاب در روز 21 خرداد برگزار می شود.

دبیرکل جمعیت مستقل ایران اسلامی هم با بیان این‌که تاکنون چندین جلسه هیأت رئیسه موقت خانه احزاب برگزار شده است،‌ اظهار کرد: تا دیروز حدود 30 تشکل و حزب پیشنهادات خود را درباره اصلاح اساسنامه خانه احزاب ارائه کردند و ما امروز این پیشنهادات را جمع‌بندی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: در جلسه روز 21 خرداد فقط دبیران کل احزاب و نمایندگان تام‌الاختیار احزاب حضور خواهند داشت و از حضور سایرین جلوگیری می‌شود. کارت‌های مخصوصی هم برای دبیران احزاب یا نمایندگان تام‌الاختیار احزاب در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، در جلسه مجمع عمومی و فوق‌العاده خانه احزاب،‌ انتخابات هیأت رئیسه موقت خانه احزاب برگزار شد و مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردمسالاری به عنوان رئیس موقت خانه احزاب برگزیده شد. همچنین بنا شد احزاب و تشکل‌های سیاسی پیشنهادات خود را برای اصلاح اساسنامه خانه احزاب به دبیرخانه احزاب ارائه کنند.

انتهای پیام

کد N848680

وبگردی