آفتاب
نجابت در گفت‌وگو با ایسنا:

مجریان و ناظران انتخابات در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌هایشان دقت داشته باشند

مجریان و ناظران انتخابات در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌هایشان دقت داشته باشند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در برگزاری انتخابات باید مجریان و ناظران انتخابات در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌هایشان دقت داشته باشند.

حسین نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه مجریان و ناظران انتخابات نباید در روند برگزاری انتخابات از یک گروه حمایت کنند، گفت: عمدتا اجرای انتخابات بر عهده قوه مجریه و نظارت نیز بر عهده شورای نگهبان است و این دو نهاد باید سعی کنند که برداشت‌شان نگاه جانبدارانه به خود نگیرد زیرا مجریان انتخابات هستند و در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌هایشان باید دقت لازم را داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ممکن است برخی اشاره‌ها موجب ناراحت شدن جناح یا گروهی شود که نباید خیلی نگران بود بلکه باید از آن با تسامح عبور کرد، گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران پیشینه بسیار شفاف و روشنی دارد و ناظرین و مجریان در پای صندوق‌های رای حضور دارند. البته ممکن است تخلفاتی هم اتفاق افتاده باشد که باید به حداقل برسد.

این نماینده اصولگرای مجلس همچنین اظهار کرد: همه مردم و نیز مجریان و ناظران برگزاری انتخابات باید تشویق به حضور حداکثری شوند زیرا پشتوانه انقلاب ما مردمی است و در هر انتخاباتی حضور حداکثری باید وجود داشته باشد که دست به دست هم دهیم تا این امر محقق شود.

انتهای پیام

کد N846692

وبگردی