آفتاب
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

خداباوری رمز موفقیت و ماندگاری راه حضرت امام خمینی(ره) است

خداباوری رمز موفقیت و ماندگاری راه حضرت امام خمینی(ره) است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از ویژگی های منحصربفرد حضرت امام خمینی(ره) خداباوری بود و همین موضوع اساسی تا امروز رمز ماندگاری راه ایشان می باشد.

حجت الاسلام محمود رجبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، گفت: امام راحل(ره) با پشتوانه ملت ایران توانست حکومت طاغوتی را در هم شکند و حکومتی اسلامی بنا نهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: در واقع نهضت امام خمینی(ره) با بصیرت افزایی مردم تحقق یافت چرا که امام با روشنگری، مردم را از ظلم و ستم و بیداد طاغوت و طاغوتیان آگاه ساخت و آنها را در تحقق انقلاب اسلامی همسو کرد.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با اقتدار و رهبری در طول انقلاب بر ظرفیت های مهم مردمی تاکید داشت و ارزش والایی برای ملت ایران که همواره در صحنه های اسلامی و انقلابی حضور داشتند قائل بود.

رجبی خاطرنشان کرد: مردم نیز جایگاه ولایت و ولایت مداری را در پیروزی و خنثی شدن نقشه های استکبار در طول انقلاب را درک کرده بودند و با عشق و علاقه خاصی نسبت به امام خمینی(ره) و آرمان های الهی اش جان فشانی می کردند.

وی اضافه کرد: ساده زیستی امام خمینی و اقتدار او در برابر دشمنان داخلی و خارجی موجب محبوبیت جایگاه امام در نزد ملت شده بود و همه اقشار مردم خود را در مسیر خدمت به انقلاب می دیدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: ملت ایران با همه وجود از خودگذشتگی ها و شجاعت و اقتدار امام در برابر مستکبران را می دیدند از این رو بیمی برای شهادت در راه خدا و انقلاب نداشتند.

وی در پایان عنوان کرد: امروز مردم در مسیر تداوم انقلاب رسالت مهمی در برابر ولایت مداری و رهبری دارند و باید با جان و دل پیرو خط رهبری باشند و از تفرقه و اختلاف بپرهیزند تا دشمن نتواند از وجود اختلاف ها به نفع خود بهره برداری نماید.

انتهای پیام

کد N846554

وبگردی