آفتاب
نقوی حسینی:

مسئولان منتظر لبخند آمریکایی ها نباشند/ مردم از آمریکا نمی ترسند

مسئولان منتظر لبخند آمریکایی ها نباشند/ مردم از آمریکا نمی ترسند

پیشوا-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:‌امروز مردم به مسئولان کشور این پیام را می رسانند که منتظر لبخند آمریکایی ها نباشند و با تمام توان از حقوق حقه ملت ایران دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنجشنبه سید حسین نقوی حسینی در دیدار مردم شهرستان پیشوا با رییس مجلس شورای اسلامی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ اظهار داشت: امروز رییس مجلس شورای اسلامی در سرزمین وارثان قیام تاریخی ۱۵ خرداد قدم گذاشته اند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: یاد وخاطره امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ که امروز عزت و سربلندی نظام اسلامی نشأت گرفته از مجاهدت های آنان است را گرامی می داریم.

کفن های به ارث رسیده از قیام 15 خرداد در صندوق ورامینی هاست

وی ادامه داد: بنده به نمایندگی از مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک سه نکته را خدمت رییس مجلس شورای اسلامی عرض می کنم که اولا مردم ولایتمدار این خطه، کفن های به ارث رسیده از قیام ۱۵ خرداد را در صندوق های خود نگه داشته و تا پای جان مدافع ولایت و رهبری هستند.

نقوی حسینی اضافه کرد: این مردم از امریکا، آل سعود و صهیونیست هیچ ترس و واهمه ای ندارند به همین خاطر هیچ کس حق ندارد در مذاکرات هسته ای کوتاه بیاید و امروز شعار مردم این خطه آن است که جان می دهیم اما اجازه نمی دهیم.

این مسئول عنوان کرد:‌امروز مردم به مسئولان کشور این پیام را می رسانند که منتظر لبخند آمریکایی ها نباشند و با تمام توان از حقوق حقه ملت ایران دفاع کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مترو در این منطقه یک مطالبه جدی است به طوری که این موضوع در هیئت دولت گذشته به تصویب رسید تا مترو برای مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا احداث شود و تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای احداث این پروژه ملی هزینه شده است.

مردم گرانی ها را تحمل می کنند

وی عنوان کرد: در ماه های اخیر دولت تلاش دارد تا پروژه مترو تبدیل به راه آهن شود در حالی که دستگاه اجرایی را مجلس مصوب کرده و آن را به شرکت بهره برداری مترو متعلق به شهرداری تهران واگذار کرده است.

نقوی حسینی گفت: بر اثر این کشمکش ها پروژه ملی متروی این منطقه بر روی زمین مانده و مردم در بلاتکلیفی به سر می برند و بارها نیز اعلام کرده اند که خواستار راه اندازی مترو در منطقه بوده و راه آهن نمی خواهند.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: مردم تحت فشار هستند اما تحمل می کنند و انتظار دارند مجلس در برخی گرانی ها وارد عمل شود.

کد N846221

وبگردی