آفتاب

تاکید بشار اسد بر نقش پارلمان کشورهای جهان در مبارزه با تروریسم

تاکید بشار اسد بر نقش پارلمان کشورهای جهان در مبارزه با تروریسم

بشار اسد ضمن تاکید بر اینکه مردم ارمنستان و سوریه با چالش‌ها و خطراتی مشترک مواجهند، گفت: تمام پارلمان‌ کشورهای جهان باید بر جامعه جهانی فشار بیاورند تا سیاست درست و موفقیت‌آمیزی را علیه تروریسم و افکار افراطی در پیش بگیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، "بشار اسد"، رئیس‌جمهوری سوریه در دیدار با هیات ارمنی در دمشق گفت: پارلمان‌هایی که از سوی مردم خود انتخاب شده‌اند، امروز باید از آنها بخواهیم تا اقدامات فعالانه‌ای را انجام داده و بر جامعه جهانی فشار بیاورند تا سیاست موفقی را علیه تروریسم و افکار افراطی در پیش بگیرد. این مساله نه‌تنها به خاطر مردم سوریه بلکه به خاطر تمامی مردم منطقه و جهان است چراکه تروریسم حد و مرزی نمی‌شناسد و نمی‌توان آن را تنها در یک کشور محدود دانست.

وی تاکید کرد: مردم ارمنستان و سوریه با چالش‌ها و خطراتی مشترک مواجه هستند. عثمانی‌هایی که صد سال پیش کشتارهایی را علیه مردم ارمنستان انجام دادند امروز نمایندگان رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه و دولت وی هستند که همان ابزارها و در رأس آن تروریسم را علیه مردم سوریه به کار می‌گیرند.

رئیس هیات ارمنی نیز بر حمایت مردم ارمنستان از سوریه در جنگش علیه تروریسم تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N846140

وبگردی