آفتاب

رئیسی

رئیسی

دادستان کل کشور گفت: پیام انقلاب اسلامی، امروز در قلوب مردم یمن است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی عضو مجلس خبرگان در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در جمع مردم فردوس افزود: اگر امروز مردم یمن، عکس امام خمینی (ره) را بر در و دیوار خانه‌های خود می‌زنند بدان معنی است که پیام انقلاب اسلامی ما یعنی استقلال و آزادی به دیگر کشورهای جهان صادر شده است.

وی گفت : دشمن در 35 سال گذشته حرف‌های زیادی علیه ایران اسلامی در رسانه‌های جهان زده و توطئه‌های فراوانی از جمله جنگ تحمیلی، توطئه بنی‌صدر، جریان منافقان و فتنه 88 را به راه انداخته است، اما به لطف خدا و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکنون هرگز خواسته‌هایش محقق نشده است.

وی ایمان به خدا، توجه به مردم، دشمن شناسی و دشمن‌ستیزی، قانون‌مداری، عدالت‌محوری و استکبارستیزی را شاخصه‌های زندگی امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: هرکس در مسیر این شاخصه‌ها حرکت کند ، همراه نظام اسلامی است.

این عضو مجلس خبرگان گفت: یکی از شاخصه های نظام اسلامی این است که تمام روابط اجتماعی آن بر اساس دین و آموزه‌های دینی تنظیم شود که این شاخصه با انقلاب اسلامی در ایران محقق شد.

وی اتکا به خدا و اعتماد به نفس را رمز پیروزی ملت دانست افزود: تا زمانی که پایبند به دین و ارزش‌های آن ، قرآن و ولایت فقیه باشیم ، اراده الهی بر نصرت ماست، همانگونه که تاکنون در همه شرایط اراده الهی بر نصرت ملت ایران بوده است.

انتهای پیام

کد N845697

وبگردی