آفتاب

حمله جنگنده‌های صهیونیست به مواضع شاخه نظامی حماس در غزه

حمله جنگنده‌های صهیونیست به مواضع شاخه نظامی حماس در غزه

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به ادعاهای مطرح شده در خصوص حمله راکتی از غزه به اراضی اشغالی، مواضع گردان‌های «عزالدین القسام» در نوار غزه را بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مواضع گردان های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس هدف چند حمله هوایی جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، جنگنده های صهیونیست در واکنش به ادعاهای مطرح شده در خصوص حمله راکتی از غزه به شهرک صهیونیست نشین «اشکول» این حمله را ترتیب دادند.

جنگنده های صهیونیست همچنین شهر «خانیونس» در نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار دادند.

در همین ارتباط سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: جنگنده های اسرائیل در واکنش به حملات راکتی از نوار غزه به مواضع ما، سه نقطه در نوار غزه را بمباران کردند.

گفتنی است، پلیس رژیم صهیونیستی شب گذشته مدعی اصابت دو راکت شلیک شده از نوار غزه به اراضی اشغالی شد. 

تاکنون گروه های مقاومت فلسطین این ادعا را تأیید و یا رد نکرده اند.

این در حالی است که نهادها بین المللی و مقامات کشورهای مختلف نسبت به وقوع جنگ در نوار غزه به خاطر شرایط ناگوار معیشتی ساکنان این منطقه و تداوم محاصره ظالمانه علیه آن هشدار داده اند. در همین راستا وزیر امور خارجه آلمان در سفر اخیر به فلسطین و اراضی اشغالی نسبت به درگیری نظامی جدید در نوار غزه هشدار داده و خواستار از سرگیری مذاکرات سازش شده بود.

همچنین رابرت تیرنر مدیر اجرای آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطین موسوم به «آنروا» ضمن ابراز نگرانی در مورد شروع مجدد درگیری ها در نوار غزه در صورت عدم تغییر شرایط، گفته بود: شهروندان غزه سرخورده و خشمگین هستند. به گفته وی آنها حق دارند خشمگین باشند زیرا شرایط درغزه تأسف آور است. تیرنر یادآور شد: عدم بازسازی و بهبود نیافتن شرایط اقتصادی هشداری است برای از سرگیری درگیری ها که هر لحظه امکان دارد شاهد آن باشیم.

کد N845616

وبگردی