آفتاب
احمدی نژاد:

هدف آفرینش تشکیل حکومت جهانی است

هدف آفرینش تشکیل حکومت جهانی است

محمود احمدی نژاد گفت: هدف از خلقت از اول تاکنون ایجاد حکومت جهانی توسط امام عصر(عج) بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه همدان، محمود احمدی نژاد شامگاه سه شنبه در جشن میلاد حضرت امام عصر(عج) در مسجد حضرت فاطمه الزهرا در همدان از مداحان خواست که در مدح امان زمان (عج) مداحی کنند و سپس با قرائت دعای فرج سخنان خود را آغاز کرد و گفت: خدای بزرگ را سپاسگزارم که در بهترین ایام سال این توفیق را عنایت کرد که در جشن میلاد عصاره عالم، حقیقت خلقت، در جمع گروهی از مردم و منتظران امام عصر(عج)، مردم مومن، فداکار و وفادار همدان حاضر شوم شاکر هستم.

وی با تبریک بزرگترین میلاد باشکوه امام زمان(عج) گفت: این میلاد را به خود امام زمان (عج)، به ملت ایران و مقام معظم رهبری و عالم خلقت تبریک می‌گویم چراکه این میلاد متعلق به علم هستی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه بهترین سخن، سخن گفتن از امام عصر(عج)، انتظار و منتظران است با بیان اینکه خداوند انسان را خلق کرد تا خود را معرفی کند بیان کرد: اگر انسان خلق نمی‌شد ظرفی برای معرفی خدا نبود و هیچ کس نمی‌توانست خدا را بشناسد و خدا ظرفی خلق کرد که همه را در این ظرف بریزد.

احمدی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه معرفی تام و کامل خدا فقط در حکوت جهانی امام عصر (عج) اتفاق می‌افتد خاطرنشان کرد: غایت همه این هستی استقرار حکوت امام زمان(عج) است که امام عصر مظهر توحید، عشق، آزادی کامل برای همه انسان ها، راه رسیدن به قله های کمال و تجلی بخش حقیقت و زیبایی است.

وی با بیان اینکه این همه فراز و نشیبها که بوده و هدف از خلقت این است تا یک روز در کره زمین حکومت عدالت، توحید، عشق و آزادی حاکم شود اضافه کرد: اگر این حاکمیت نباشد مجادهدت مجاهدین بی معناست؛ چراکه قرار است اتفاقی بیفتد و همه انبیا و صالحان آمدند که این حقیقت را فریاد بزنند که عالم به سمت حکومت امام زمان(عج) حرکت می کند.

وی اصل دین و دینداری را در این دانست که قرار است در علم اتفاقی بیفتد و عنوان کرد: اگر حکومت جهانی را از عالم برداریم همه چیز بی معنا می شود و امام عصر(عج) روح هستی است که به مخلوفقات معنا می دهد و معیار تشخیص راه درست و ارزشیابی عمل محسوب می شود.

احمدی نژاد ادامه داد: حتی اگر فقط یک روز از عمر عالم باقی مانده باشد آن روز را خدا آنقدر طولانی می‌کند که حکومت الهی برپا شود و این اراده الهی است.

وی با اشاره به اینکه همه پدیده های عالم این هدف را یعنی حکومت جهانی امام عصر(عج) را از اول خلقت تا امروز دنبال می کنند گفت: تمام موجودات و همه دست در کار هستند؛ البته به اضافه انسان‌ها که آن اتفاق مبارک بیفتد و انتظار یعنی اینکه آدم توقع دارد که این اتفاق بیفتد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: انسان منتظر هم توقع دارد و هم باور دارد که این اتفاق می‌افتد و زندگی خود را نیز در مسیر تحقق این اتفاق بزرگ تنظیم و قرار می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با طرح این سوال که آیا ظهور امام عصر(عج) یکباره اتفاق می افتد و آیا خلقت همه موجودات بی هدف و اتفاقی است و حوداث عالم بی معناست؟ گفت: این درست نیست که خلقت بی هدف و حوادث عالم بی معناست؛ چراکه حقیقت این است که ظهور امام زمان(عج) و تشکیل حکومت جهانی امام زمان یک فرایند است که از اول خلقت شروع و در عالم ساری بوده است.

احمدی نژاد با بیان اینکه خلقت هدف دارد خاطرنشان کرد: اگر ما این هدفمندی یعنی تشکیل حکومت جهانی را از موجودات عالم بگیریم هدف اساسی نیست درست نیست؛ چراکه تمام حوادث عالم از ابتدا تا کنون همه در مسیر ظهور امام عصر(عج)هستند و استقرار توحید،عدالت و حکومت جهانی هستند و در این مسیر تعریف می شوند و هویت می یابند.

وی افزود: خلقت مسیر حرکت از باطن به ظاهر خداوند است که خدا در جلوه اسما و صفات قرار بوده ظاهر شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: حاکمیت تمام معصوم به طور کامل اتفاق می افتد و این حکمت خداوند است.

وی ادامه داد: تشکیل حکومت جهانی رمز و راز درون آفرینش است و از روز اول همه موجودات در مسیر خدواند هستند و همه عالم در مسیر ظهور قرار دارند.

احمدی نژاد با بیان اینکه ظهور امری لحظه‌ای نیست و در دوره آخر کامل می‌شود تصریح کرد: برخی دنبال نشانه‌های ظهور هستند و این سوال مطرح می‌شود که چه تضمینی داریم که همه نشانه‌ها درست است کدام نیست و تکلیف ما چیست؟ حتی اگر نشانه ها را درست بشناسیم تکلفیف ما مشخص نیست.

وی ابراز داشت: انسان منتظر دنبال نشانه نیست؛ بلکه دنبال وظیفه و فهم جریان در عالم هستی است تا خود را در مسیر اراده الهی قراردهد.

احمدی نژاد افزود: انسان منتظر به دنبال نقش آفرینی در ظهور است و اگر جریان ظهور را بفهمیم تکلیف ما مشخص می شود.

وی جریان ظهور را معیار حق و باطل و درستی و غلطی برشمرد و تصریح کرد: ما دنبال حق هستیم و و هرکسی که عده ای از مردم را از ظهور دور کند و در این مسیر کارشکنی کند او باطل است.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: شیاطین و مستکبرین در طول تاریخ مخالف ظهور بودند و دشمن طراحی می کند که پرچم توحید را بشکند اما پرچم توحید بالا می رود و این اقتدار خداست و شیاطین فقط راه را دور می کنند وگرنه نمی توانند جلوی تحقق آن را بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به چند تحولی که لازمه ظهور در جریان و مسیر تحقق ظهور است اشاره کرد و گفت: در حکومت جهانی امام عصر(عج) و جاری شدن ارزش های الهی در بستری از معرفت و رشد عقل انسان و کمال جویی اتفاق می افتد.

احمدی نژاد بیان کرد: یک امپراتوری در دنیا درست شده که می‌خواهند مردم را در ناآگاهی نگه دارند و این در حالی است که انبیای الهی دنبال رشد آگاهی و اندیشه مردم بودند.

وی دومین تحول مورد نیاز برای ظهور را تربیت انسان جهانی دانست و تاکید کرد: امام عصر(عج) دنبال تشکیل حکومتی برمبنای ارزش های الهی است و این حکومت جهانی نیازمند انسان های جهانی است و کسی که جهانی بیندشد و آرزوهای او همه انسان ها را در برگیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: انسان جهانی افق او جهانی است و دنبال اصلاح جهان است و ظهور نیازمند افق جهانی است.

وی عملکرد شیاطین و مستکبرین را عکس تفکر تربیت انسان جهانی دانست و گفت: هر جریانی که انسان‌ها را گروهی، دسته دسته، حزبی و طایفه‌ای کند در راستای ظهور نیست؛ چراکه در طول تاریح شیاطین ملت‌ها را تکه تکه می‌کنند و نمونه بارز آن عراق است که تا چند سال پیش متحد بودند و از روزی که مستکرین آمدند 50 تکه شدند.

احمدی نژاد سومین تحول را مبتنی بر علم و دانش و توسعه علم برشمرد و تصریح کرد: استقرار عدالت بدون رشد و توسعه علم و در شناخت انسان ها غیر ممکن است.

وی ادامه داد: شیاطین و ایادی آنها در طول تاریخ از اوهام و خرافات برای بازداشتن مردم از علم استفاده کردند و انبیای الهی و صلحا را به سحر و جادو متهم می کنند.

احمدی‌نژاد افزود: مستکبرین دنبال آن هستند که آگاهی را بگیرند، اما شیاطین از این نظر نیز نزد مردم رسوا می شوند.

وی با بیان اینکه این رسوایی هم اکنون نیز آغاز شده است بیان کرد: اقلیتی هستند که دانش را به دست گرفته‌اند و از آن منافع مالی خاصی بهره می‌برند و در واقع آنها باطل هستند و کسی که می خواهد پیشرفت کند می گویند باید این تکنولوژی را از ما خریداری کنید.

احمدی نژاد چهارمین تحول لازم برای ظهور را وحدت و همدلی بین ملتها دانست که مبتنی بر حقیقت است بیان کرد: مومنان می خواهند که همه را متحد کنند و هر اقدامی که با مرزبندی های کاذب است و ملت ها را از هم دور می کند باطل است.

وی در ادامه با بیان اینکه سر بچه را به نام دین می‌برند بیان کرد: این ها باطل است و مومنان فریب نمی خورند و به نام پیروی از پیامبر جنایتی می کنند که در تاریخ سابقه ندارد و آنها فاصله درست می کنند و دین دنبال مهربانی و اتحاد ملت ها است.

احمدی نژاد اضافه کرد: ترویج اخلاق زشت و کاشتن دشمنی بین ملت ها باطل است و خلاف ظهور است و شیاطین و اقلیت مستکبر دنبال اختلاف بین ملتها هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پنجمین تحول را در این دانست که حکوکت جهانی فقط با مطابله عمومی تحقق می یابد و بیان کرد: تحقق ارزش های الهی از روی اکراه و درگیری نیست و برای این است که هزاران سال طول کشیده و مسیر کلی جامعه جهانی به سمت حکومت جهانی است.

وی ادامه داد: هر مجاهدتی برای ترویج حکومت الهی و گسترش مبارزه با ظلم و تبعیص و دفاع از حقوق انسان باشد حقیقت است که این وطیفه منتظران است.

احمدی نژاد با بیان اینکه بت سرمایه، قدرت را تبلیغ می کند گفت: آنها انسان ها را به همه چیز دعوت می کنتد جز خدا که آنان باطل هستند.

وی افزود: آنها آزادی انسان را سلب کردند و اگر در امریکا و غرب کسی به مدیریت جهانی و صهیونیسم و حاکمیت دروغ و فریب اعتراض کند بلافاصله لشکر رسانه و مستکبرین به این موضوع حمله می کنند.

وی اضافه کرد: خفقانی در تمام جهان است و اگر سوال بپرسید شما را متهم می کنند و آنها ضد آزادی انسان ها هستند.

وی ششمین تحول لازم برای ظهور را حاکمیت تمام و کامل در راستای اصلاح مدیریت جهانی برشمرد و بیان کرد: حکومت جهانی حاکمیت صالحان است و امام عصر می آید و با کمک مردم حکوکت جهانی را تشکیل می دهد تا مدیریت جهانی را به توده های مردم برگرداند.

احمدی نژاد به هفتمین تحول لازم برای ظهور نیز اشاره کرد و یادآور شد: حکومت جهانی موعود حکومت مستضعفان است که از حکوت خود محروم بودند و وعده حاکمیت آنها را محقق می کند.

وی افزود: هر مجاهدتی که به تقویت توده ای مردم بینجامد وظیفه منتظران است.

احمدی نژاد ابراز کرد: تضعیف توده های مردم، دشمنی با توحید و عدالت است که این بخشی از برنامه شیاطین است.

وی به آخرین تحول لازم برای ظهور نیز پرداخت و بیان کرد: استقرار حکوکت جهانی در بستر پاکی، وفاداری و صداقت است و امام می اید این صفات را جاری کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مناسبات و مذاکرات دیپلماتیک گفت: در چشم آدم نگاه می‌کنند و می‌گویند که می خواهیم با شما رابطه خوبی داشته باشیم و این در حالی است که همزمان علیه شما نقشه می کشند و این کار شیطان است.

وی افزود: امام می‌آید که مردم فریبکاری نکنند.

احمدی نژاد با بیان اینکه به فضل الهی جامعه بشری به سمت ظهور کامل حرکت می‌کند و لوازم ظهور را مهیا می کند افزود: از 20 سال پیش تاکنون ملت ها آگاه‌تر شدند و نام امام زمان (عج) در عالم پیچیده شده است چراکه امام عصر می آید که در عالم عقل و عدالت، مهربانی، صداقت را مستقر کند.

وی با بیان اینکه امام عصر متعلق به همه است و مرز نمی شناسد بیان کرد: دل امام زمان(عج) حتی برای یک بودایی که در شرق آسیا تحت ظلم است نیز می تپد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امام عصر(عج) را مظهر لطف و مهربانی خداوند دانست و تاکید کرد: امام زمان وقتی می آید مهربانی را به طور کامل به جای دشمنی و کینه می‌نشاند و او مظهر آزادی انسان و عدالت است وارث همه انبیای الهی و صالحان است.

وی امام زمان (عج) را زیباترین گل هستی برشمرد و گفت: امام عصر مظهر زیبایی و جمال و جلال خداوند است.

احمدی نژاد در ادامه با بیان اینکه در سراسر تاریخ تلاش مستکبرین برای جلوگیری از پیوستن به جریان ظهور است خاطرنشان کرد: در مقابل جریان شیاطین انبیا و صالحان برای رسیدن به امام تلاش کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نکته‌ای و طرح این سوال که آیا رسیدن به قله امام زمان (عج) و حاکمیت جهانی مستلزم افزایش جرم و جنایت و جنگ و فاسد شدن است که خیلی ها این را می گویند پاسخ داد: این تفکر غلط است چراکه آن محصول عده ای قلیل از شیاطین است که خلاف ظهور عمل می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این الغاء مستکبرین است که مانع ظهور شوند چراکه روز ظهور روز مرگ شیطان و پایان استکبار است.

وی ادامه داد: جامعه بشری درگیر ظلم و فسادی اقلیتی دچار مشکل شده و مسیر ظهور طولانی شده است.

احمدی نژاد بیان کرد: امام عصر می آید و جهانی که پر از ظلم شده را پر از عدل می کند.

وی عنوان کرد: مردمی که ظالم باشند در مسیر سقوط هستند و این ظالمان امام عصر را نمی خواهند و به قله و امام فکر نمی کند و حقیقت و معرفت را نمی فهمند و کمال را مطابله نمی کنند.

وی اضافه کرد: تا زمانی که اکثریت ملت‌ها متحد هستند و عدالت خواهی بسیج شوند ظهور اتفاق می‌افتد و‌ملت ها در این مسیر در حال حرکت هستند.

وی ادامه داد: یک طرف صف امام عصر (عج) قرار دارد و در سویی دیگر اقلیت شیطان هستند که متاسفانه قدرت و ثروت دست آنها است تصریح کرد: امپراتوری جهانی آمریکا پنج هزار پایگاه اطلاعاتی و نظامی در سطح دنیا دارد و به همه زور می گوید.

احمدی نژاد افزود: در هر کجایی از کره زمین حرکت عدالت خواهانه تشکیل می شود آمریکا علیه او اقدام می کند.

وی به موضوع دخالت های آمریکا در افغانستان نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا نمی گذارد ملت افغانستان امور خود را مدیریت کنند و پدر ملت افغانستان را درآوردند و حتی اروپا نیز تحت تاثیر ظلم آمریکاست.

وی ادامه داد: آمریکا در هر جائی که فرصت انتخاب آزاد را می‌بیند در مخالفت با آن دخالت می کند .

وی خاطرنشان کرد: مردم طرف حق و عدالت هستند و آفریقا پر از معدن است و این در حالی است که هیچ کدام از ملت‌های آفریقا از این معادن بهره نمی‌برند و آمریکا و اروپا بدون اینکه مردم آفریقا خبر دار شوند سود معادن آنها را می برند.

احمدی نژاد افزود: همه ثروت ها جمع می شود و به یک جا می‌رود و همه دنیا تحت تاثیر سلطه بین الملل است.

وی در ادامه یکی از ظلم های جهانی را حاکمیت دلار دانست و بیان کرد: دارایی کاغذی نیز ظلم به ملت ها است چراکه امروز هر کس در هرجایی به دنیا می آید بدهکار آنهاست.

احمدی نژاد اضافه کرد: دولت آمریکا به طور رسمی بیش از 18 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و کاغذ چاپ کرده و در دنیا پخش کرده البته دولت آمریکا 32 هزار میلیارد دلار چاپ کرده و فقط 18 هزار میلیارد دلار را اعلام کرده است.

وی افزود: امروز بابت بدهی آمریکائیان از جیب هر نفر در دنیا چهار هزار و 800 دلار برداشت می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام این وضعیت را پرشدن دنیا از ظلم دانست و گفت: بانک‌های آنها ربوی است چراکه پول را از جیب ملت ها به جیب صاحبان بانک ها منتقل می کنند و همه بدهکارند و بانکداران طلبکار هستند.

وی افزود: 300 میلیون نفر جمعیت آمریکا و 600 میلیون نفری اروپا بدهکار بانک هستند.

احمدی نژاد به وجود خفقان جهانی به نام دموکراسی و آزادی اشاره کرد و گفت: اگر کسی که مخالف آنها باشد متهم به مخالفت با دموکراسی است و حتی اگر رکوردار انتخابات باشد اما آنها می‌خواهند که نظر خود را به هر قیمتی حتی با جنگ و تحریم اعمال کنند.

وی اضافه کرد: به لطف خدا عمل آنها عکس جواب می دهد چراکه موجب بیداری ملت ها شده و رشد معرفت، همگرایی و فهم ضرورت امام کامل به سرعت در حال گسترش است.

وی در ادامه با طرح این سوال که آیا ظهور نزدیک است؟ گفت: ظهور کاملا سرعت گرفته و امروز ما به اسم خدا در مرحله پایانی و تحقق کامل ظهور هستیم.

وی ظهور را بهار انسانی برشمرد و بیان کرد: امام می آید و همه استعدادهای انسانی به ظهور می رسد و او می آید و با گسستن قل و زنجیرها مهربانی و عدالت، صداقت و پاکی را یکجا به انسان هدیه می کند و جهان به سرعت آماده استقبال از عزیز هستی است.

احمدی نژاد در ادامه گفت: دور نیست که خیزش ملت‌ها علیه ظالمان اتفاق بیفتد و سکه را به نام توحید، عدالت، عشق و آزادی بزنند که آن روز آغاز زندگی حقیقی است.

وی افزود: راز اشتیاق مردم به ظهور و امام چیست چراکه این از اشتیاق امام عصر به مردم است.

انتهای پیام

کد N845145

وبگردی