آفتاب

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت سالگرد درگذشت امام خمینی (ره)

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت سالگرد درگذشت امام خمینی (ره)

جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت سالگرد درگذشت امام خمینی (ره) بیانیه صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است: 14 خرداد سالروز یاد و خاطره مردی است بزرگ از سلاله خوبی که با نفخه الهی‌اش جان‌های مرده را طراوتی تازه بخشید. امامی که تا بود از دغدغه امتش لبریز بود. امتی که تنها به جغرافیای ایران محدود و در دایره مذهب محصور نبود. امامی که ظلم‌ستیز بود و در اندیشه‌اش سازش با ظالم، خطوری، حتی اندک راه نداشت. او درد انسان داشت. انسانی که می‌رفت تا در وادی جاهلیتی مدرن یافت می‌ نشود. او درد اخلاق داشت. اخلاقی که در زندان کبود تصویرسازی رسانه‌های جریان سلطه گم شده بود و هست. او درد فلسطین و افغانستان اشغال شده داشت. او با مردم عراق در سلطه صدام، عربستان در سلطه «جاهلیت مدرن» و دیگر مسلمانان تحت سلطه ارتجاع ظالم، هم‌درد بود کما این که درد ایران و ایرانی تحقیر شده در سلطه جریان صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی داشت.

امام خمینی (ره) امام انقلاب بود. امام ایران بود. امام فلسطین بود. فلسطینی که با خیانت برخی دولت‌های عربی راه را گم کرده بود و فلسطینیانی که رشادت‌شان ذلیل شده بود. امام با دم مسیحایی خویش قیام رو به موت فلسطینی را حیاتی دوباره بخشید. حیاتی که اسراییل آماده شده برای تحقق بخشیدن به پروژه اشغال «از نیل تا فرات» اسب خود را با اشغال لبنان، زین کرده بود، به درون مرزهای فلسطین اشغالی باز گرداند. حیاتی که به فرار اسراییل از جنوب لبنان در سال 2000 میلادی منجر شد. حیاتی که پس از 38 سال اشغال باریکه غزه را آزاد ساخت. حیاتی که در چهار جنگ مستقیم و تمام عیار در سال‌های 2006، 2008، 2012، 2014 شکست‌های دردناکی را بر اسراییل تحمیل کرد. پس دور نیست که گفته شود امام خمینی (ره) امام پیروزی بود و هست. امامی که گفت فلسطین و امتش. گفت؛ لبیک. لبیکی که هنوز شنیده می‌شود از دهان مبارک خلف بر حقش و دهان مبارک مردم انقلابی و مومن ایرانش. همان سان که رهبر معزز انقلاب و امام امروز فلسطین، فرمود: این انقلابی بی نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست انقلابی که بی عنایت به فلسطین شاید پدیدار نمی‌شد.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن گرامیداشت خاطره امام انقلاب و فلسطین، از امت اسلام مصرانه خواستار است که در هیاهوی جنگ تفرقه‌ی حاکم بر منطقه که با محوریت اسراییل و هم‌پیمانی دول عربی و ترکیه و همراهی آمریکا بر پا است تا امنیت اسراییل تامین گردد و پیروزی‌های مقاومت ضد صهیونیستی مکرر نشود، هوشمندی و هوشیاری خویش را حفظ کرده و اجازه ندهند مساله اول جهان اسلام فراموش شود. این جمعیت تردید ندارد که حمایت همه جانبه و واقعی از ملت فلسطین با هدف «محو اسراییل از صفحه روزگار» امنیت، رفاه، توسعه و پیشرفت و آبادانی و اقتدار مبتنی بر اراده‌ی ملل مسلمان منطقه را برای آنان به دنبال خواهد داشت آنگونه که امام خمینی (ره) آرزویش را داشت.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین 12 خرداد 1394

انتهای پیام

کد N844798

وبگردی