آفتاب
مظفر عنوان کرد

نسبت به ارزش‌های امام(ره) باید هوشیار باشیم

نسبت به ارزش‌های امام(ره) باید هوشیار باشیم

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی، ولایت فقیه را یکی از شاخصه‌های جاودانگی امام راحل دانست و گفت: آیت‌الله خامنه‌ای امروز همان خمینی دیروز است و پیروی از ایشان پیروی از امام راحل است، بنابراین باید پشتیبان ولی فقیه باشیم تا این انقلاب در اندیشه‌ها جاودانه بماند.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی، ولایت فقیه را یکی از شاخصه‌های جاودانگی امام راحل دانست و گفت: آیت‌الله خامنه‌ای امروز همان خمینی دیروز است و پیروی از ایشان پیروی از امام راحل است، بنابراین باید پشتیبان ولی فقیه باشیم تا این انقلاب در اندیشه‌ها جاودانه بماند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- حسین مظفر 12 خردادماه در همایش «امام خمینی(ره)، احیاگر فرهنگ انتظار» که در آستانه نیمه شعبان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، امام خمینی(ره) را یکی از شگفتی‌های جهان در تاریخ معاصر دانست و گفت: امام خمینی پس از 14 قرن که امامت از مسیر حکومت جدا شده بود به عنوان فرد انقلابی و رسول انقلاب به پا خواست و در جهان شگفتی آفرید.

وی با اشاره به اینکه اقدامات امام خمینی(ره) غرب را به لرزه در آورده است، افزود: امام خمینی(ره) همه دانشمندان و نظریه پردازان را به تکاپو انداخت و از آن‌جایی که خدا با ایشان بود این انقلاب در جان مردم تثبیت شد و امام نهال انقلاب را در جان انسان‌های خدا باور کاشت و اکنون این نهال با رشادت مردم و خون شهدا تنومند شد و همه مردم جهان را به تحیر واداشت.

مظفر با توجه به این‌که امام خمینی(ره) 14 سال در تبعید بودند گفت: امام خمنی(ره) در راس نظام قرار گرفت و منشا برکات زیادی شد به طوری که این انقلاب بعد از هفت قرن سلطنت و هفت قرن خلافت موجب استقرار امامت و ولایت شد.

به گفته وی، بسیاری از دشمنان اسلام در انتظار ایران بدون امام خمینی(ره) و رحلت ایشان بودند که به خیال خام خود اندیشه‌های امام را به موزه‌های تاریخ بفرستند اما از آن‌جایی که خداوند حافظ این انقلاب بود در غروب غم‎بار 14 خرداد ملت ایران عزادار امام راحل(ره) بود در صبح آن روز خورشید دیگری بر جامعه اسلامی با نماد حق طلبی ظهور کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نوید بخش ملت ایران بود گفت: مجلس خبرگان رهبری با تدبیر زیبای خود کسی را برای رهبری جامعه انتخاب کرد که همچون خورشید در میان دوستان و آشنایان امام راحل می‎‌درخشید.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای با بر عهده گرفتن رهبری جامعه اندیشه‌های جاوید امام راحل را ماندگار کرد.

وی با اشاره به این‌که امام هرگز نمرده است، افزود: مرده به کسی می‌گویند که هیچ اندیشه‌ای از او به جا نمانده باشد اما از آن‌جایی که اندیشه‌ها و آرمان‌های امام استمرار یافته است او همیشه زنده است.

مظفر گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست و راه او، راه ما و هدف او، هدف ما است و هر روزی که می‌گذرد تحولات تاریخی، سیاسی و اجتماعی مورد نظر ایشان بیش‌تر نمایان می‌شود؛ رهبری امام خمینی(ره) برای مردم و مدیران ما یادگاری فراموش نشدنی و ذخیره‌ای بسیار گران‌بهاست.

وی ولایت فقیه را یکی از شاخصه‌های جاودانگی امام راحل دانست و اظهار کرد: خامنه‌ای امروز همان خمینی دیروز است به گونه‎ای که پیروی از ایشان پیروی از امام راحل است بر همین اساس برای این‌که به کشور آسیب نرسد باید همه مردم پشتیبان ولی فقیه باشند تا این انقلاب نیز در اندیشه‌ها جاودانه بماند.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارزش‌هایی که امام راحل به یادگار گذاشته است جاودانه‎اند چراکه با وجود تهدیدها توانسته 36 سال حافظ ارزش‌ها باشد که بزرگ‌ترین این ارزش‌ها حفظ میراث و جاودانه بودن خط امام و رهبری است و هر کسی که از این ارزش‌ها کناره گیری کند خوار و ذلیل می‌شود.

وی خطاب به مردم جامعه گفت: باید نسبت به ارزش‌های امام هوشیار باشیم و حضور خود را در صحنه سیاسی و اجتماعی با جلوگیری از افراط گرایی پررنگ کنیم و آگاه باشیم که شیطان همیشه بیدار است و ارکان خود را بر علیه ما بسیج کرده است.

مظفر با تاکید به انسجام ملت گفت: رهبر همدلی دولت و ملت را خواستار است در همین راستا باید در کنار هم در راه رسیدن به هدف گام بردارند و ایستادگی کنند چراکه استقامت یکی از عوامل مهم در طی کردن پیچ و خم‌های جامعه و رسیدن به عزت و بزرگی است.

انتهای پیام

کد N844672

وبگردی