آفتاب
دادستان کل کشور:

امام خمینی(ره) بسیار مردم‌دوست بود

امام خمینی(ره) بسیار مردم‌دوست بود

دادستان کل کشور گفت: دشمنان گمان می‌کردند با رحلت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی نابود می‌شود و از ادامه مسیر خود باز خواهد ماند.

دادستان کل کشور گفت: دشمنان گمان می‌کردند با رحلت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی نابود می‌شود و از ادامه مسیر خود باز خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم کرج در مسجد الجواد(ع) به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: امام خمینی(ره) در طول دوران حیات خود علاوه بر عدالت در تمام حوزه‌ها، بسیار مردم‌دوست بود و با محبت به آنان نگاه می‌کرد و به همین دلیل اعلام کردند «میزان رای مردم » است.

وی افزود: حضرت امام ویژگی‌های بسیار تاثیرگذاری داشتند که همه آن‌ها در سایه دلدادگی به خداوند، قدرتی دوچندان به ایران اسلامی داد و سبب شد ایران اسلامی با وجود گمانه زنی‌های استکبار که بعد از ارتحال مرد فرزانه انقلاب اسلامی، این انقلاب توان ادامه مسیر نخواهد داشت، عملی نشود و امروز ایران با اقتدار در حال تولید نسل‌های متفاوتی از انقلاب اسلامی در کشورهای مسلمان باشد.

وی با بیان این‌که «در کشور برخی‌ها در حرف می‌گویند در خط امام راحل هستیم اما در عمل خلاف آن را نشان می‌دهند»، گفت: خیلی‌ها در کشور ادعای در خط امام بودن دارند، و این در حالی است که باید این موضوع را در عمل آدم‌ها متوجه شد نه در حرف‌های آنان.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: یکی از مکاتب سیاست امام توجه به مردم و باور داشتن نقش آن‌ها در جامعه بود و به همین دلیل بارها در بزنگاه‌های مختلف تاکید داشتند«میزان ، رای مردم» است. تفکرات ناب امام(ره) در سایه توجه به خدا و دلدادگی، سبب شد انقلاب اسلامی بعد از 35 سال همچنان در جهان تاثیرگذار باشد و دشمنان با وجود تلاش‌های بسیار نتوانند کوچکترین خدشه‌ای به آن وارد کنند .

وی ادامه داد: پیوند میان معنویت و سیاست، عدالت خواهی، مدافع مظلوم بودن و استکبارستیزی امام (ره) سبب شد نام او در جهان برای همیشه جاودان شود. امام (ره) برخلاف سایر قدرت‌های جهان که در ظاهر مدافع حقوق بشر هستند و در باطن تمام دسیسه‌های آنان بر علیه مردم است، قاطعانه مردم را دوست داشت.

وی یادآورشد: مدافعان حقوق بشر که امروز گوش فلک را کر کرده‌اند با نادیده گرفتن مردم و پا گذاشتن روی آن‌ها برای رسیدن به منافع تمام نشدنی خود، در جنایات‌ها روی داده و در حال انجام در کشورهای مختلف جهان، دست دارند.

رییسی تصریح کرد: به وجود آمدن جنگ‌های متوالی، ساخت موشک‌های هسته‌ای که در این سال‌ها انجام گرفت، ناشی از نفی خدا توسط استکبار است. امروز نیز شاهدیم با حمایت از آل سعود در منطقه، کشت و کشتاری عظیم در یمن به راه انداخته‌اند که دل مسلمانان جهان را به درد آورده است. استکبار با نادیده گرفتن خدا در سیاست، سالیان سال جنگ و خونریزی و حمایت از گروه‌های مختلف برای نا امنی کشورها را سبب شده است و این در حالی است که امام با پیوند میان دین و سیاست انقلاب اسلامی را در جهان شناخته شده کردند.

وی با بیان این‌که «بیداری را نمی‌توان از بین برد» اظهار کرد: به برکت همین بیداری که در همه کشورها در حال انجام است، انقلاب اسلامی در دل تمام مردم جهان نفوذ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: گفتمان امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب استکبارستیزی است و امروز شاهدیم که در نوع نگرش این دو بزرگوار تفاوتی وجود ندارد و همین سبب رشد و اعتلای ایران اسلامی شده است.

انتهای پیام

کد N844529

وبگردی