آفتاب
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

بالاترین مقام نیروهای مسلح «ولی فقیه» و خدمت در آن افتخار است

بالاترین مقام نیروهای مسلح «ولی فقیه» و خدمت در آن افتخار است

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: خدمت در نیروهای مسلح که ارشد و بالاترین مقام آن ولی فقیه و ولی امر مسلمین است، افتخاری بس بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور در مراسم دانش‌آموختگی هنرآموزان فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی، گفت: حفظ شئونات نظامی اعم از حرکات شایسته، آراستگی لباس و رعایت سلسله مراتب از سوی شما دانش آموختگان، نشان‌دهنده استحکام و توان نیروی هوایی است.

وی اظهار داشت: شما عزیزان جوان، در آغاز راهی شیرین و پرفراز و نشیب هستید که باید با خدمت صادقانه و رعایت قوانین اسلامی و نظامی، ضمن ترسیم آینده ای روشن برای خود، موجب اقتدار نیروی الهی هوایی شوید.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: خدمت در نیروهای مسلح که ارشد و بالاترین مقام آن ولی فقیه و ولی امر مسلمین است، افتخاری بس بزرگ است که این موهبت الهی را باید قدر دانست.

وی  تصریح کرد: نیروی هوایی در راستای تقویت میزان تعهد و پایبندی کارکنان خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مبنای دینی و  فرهنگی را در همه ارکان آموزشی مد نظر قرار می‌دهد.

امیر سرتیپ برخور، همچنین خطاب به خانواده های کارکنان جوان یادآور شد: در انتخاب همسر برای فرزندان خود به مسائل ارزشی و اسلامی اهمیت بدهید تا فرزندانتان خانواده ای استوار بر پایه آموزه های دینی داشته باشند.

در ابتدای این مراسم، پس از قرائت سوگندنامه توسط نماینده هنرآموزان سرهنگ دانشور، معاون تربیت و آموزش فرماندهی آموزشهای هوایی شهید خضرائی، خلاصه ای از روند آموزشی یگان ارائه کرد.

 در ادامه این مراسم، هنرآموزان به اجرای مانور نمایشی پرداختند و  یگان های نمونه از مقابل جایگاه رژه رفتند.

کد N844357

وبگردی