آفتاب
حواشی نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان؛

رحمتی آمد، تماشاگران درگیر شدند/ تذکر جدی به گل‌محمدی

رحمتی آمد، تماشاگران درگیر شدند/ تذکر جدی به گل‌محمدی

در جریان دیدار تیم‌های نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان هواداران دو تیم با یکدیگر درگیری شدند که با وساطت سعید آذری این مشکل برطرف شد.

به گزارش خبرنگار مهر،  دیدار تیم‌های نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در فینال رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور در شرایطی در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد که حواشی این مسابقه در پایان نیمه نخست را در زیر می‌خوانید:

حاشیه‌های این مسابقه را در زیر می‌خوانید:
* حدود ۱۰ هزار هوادار در ورزشگاه تختی حاضر شده بودند که بیشتر آنها هوادار ذوب‌آهن بودند که با اتوبوس‌هایی از اصفهان به ورزشگاه آمده بودند.

* افراد متفرقه که تعداد آنها زیاد بود، در جایگاه خبرنگاران حاضر شده بودند که این مساله موجب ازدیاد جمعیت در این قسمت شده بود.

* هواداران دو تیم به شدت با همدیگر درگیری پیدا کرده بودند که سعید آذری میان هواداران رفت و از آنها خواست که به این مساله خاتمه دهند.

* مدیرعامل ذوب‌آهن بازی را میان هواداران تیمش نظاره کرد و در جایگاه ویژه حضور نداشت.

* بسیاری از هواداران با پرچم‌های استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آمده بودند و به جای تشویق نفت و ذوب‌آهن، تیم‌های محبوب خود را تشویق می‌کردند.

*یحیی گل‌محمدی در صحنه‌ای به شدت به داوری این بازی اعتراض داشت و به خاطر عصبانیت قصد ورود به زمین را داشت که این مساله موجب شد که داور چهارم به وی تذکر جدی دهد.

* سیدمهدی رحمتی، وحید حمدی‌نژاد، قاسم دهنوی، فریدون اصفهانیان ویژه حضور داشتند که در این بین رحمتی پیراهن سبز برتن داشت.

* جایگاه ویژه‌ای هم برای جشن قهرمانی جام حذفی در نظر گرفته شده بود.

* یک هوادار معلول با پرچم تیم پدیده از کنار زمین این بازی را تماشا می‌کرد.

کد N843733

وبگردی