آفتاب

پوتین به ایتالیا سفر می‌کند

پوتین به ایتالیا سفر می‌کند

سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه)‌ اعلام کرد،‌ ولادیمیر پوتین قصد دارد در جریان برگزاری نمایشگاه جهانی سال 2015 در شهر میلان ایتالیا موسوم به "اکسپو 2015" به این کشور سفر کرده و از این نمایشگاه دیدن کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،‌ دیمیتری پسکوف،‌ سخنگوی کاخ کرملین امروز به خبرنگاران در مسکو اعلام کرد: ولادیمیر پوتین،‌ رئیس جمهور روسیه قصد دارد به ایتالیا سفر کند. او از غرفه روسیه در نمایشگاه اکسپو 2015 بازدید کرده و به احتمال زیاد از غرفه ایتالیا نیز دیدن خواهد کرد. همچنین قرار است ارتباطاتی نیز با طرف ایتالیایی برقرار شود.

نمایشگاه جهانی امسال در شهر میلان ایتالیا موسوم به اکسپو 2015 در تاریخ اول مه گشایش یافت و 31 اکتبر پایان خواهد یافت. کرملین به تاریخ سفر پوتین به ایتالیا اشاره نکرد.

از سوی دیگر وزیر امور خارجه ایتالیا امروز در واکنش به این خبر گفت، با سفر پوتین به این کشور و بازدید وی از نمایشگاه اکسپو 2015 روابط دو کشور به طرز قابل ملاحظه‌ای تقویت خواهد شد.

پائولو جنتیلونی، وزیر امور خارجه ایتالیا گفت: سفر پوتین به ایتالیا فرصت‌های جدیدی برای تجدید و تداوم همکاری میان دو کشور به وجود خواهد آورد.

انتهای پیام

انتهای پیام

کد N843703

وبگردی