آفتاب

در بیست و دومین سمپوزیوم بین المللی سنگ آهن چه خبر است؟

در بیست و دومین سمپوزیوم بین المللی سنگ آهن چه خبر است؟

بیست و دومین سمپوزیوم بین المللی سنگ آهن امروز در وین اتریش آغاز به کار کرد.

 بیست و دومین سمینار بین المللی سنگ آهن به میزبانی «متال بولتن» و از اول تا سوم ژوئن (11 تا 13 خرداد) در هتل ماریوت واقع در وین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این سمپوزیوم که ازجمله بزرگترین سمینارهای مرتبط با سنگ آهن و فولاد جهان است، بزرگترین مدیران و تحلیلگران از شرکت های بزرگ فعال در حوزه فولاد و سنگ آهن دنیا حضوردارند.

مدیر فروش سنگ آهن اروپا و شمال آمریکای شرکت «واله برزیل» از دفتر سوییس درخصوص پروژه های سنگ آهن و نگاهی به بازار، نماینده ای از دفتر بلژیک شرکت« مکنزی» در خصوص نوسانات بازار و تاثیر آن بر روی قیمت سنگ آهن سخنرانی خواهند کرد.

از دیگر سخنرانان این سمینار، رییس فروش سنگ آهن شرکت «آنگلوآمریکن» از دفتر سنگاپور درمورد افزایش بازدهی تولید فولاد اروپا و اهمیت تداوم تامین مواد اولیه به اروپا صحبت خواهد کرد.

همچنین رییس بخش سنگ آهن «استاندارد بانک انگلیس» نیز از دیگر سخنرانان این سمینار است که درخصوص مقدار و ظرفیت تولید در بازار سنگ آهن و تاثیر آن بر ورود و خروج تامین کنندگان سخنرانی خواهد کرد.

در روز دوم این سمپوزیوم همچنین، مباحثی همچون نگاهی به اقتصاد چین و مفاهیم تجارت جهانی سنگ آهن ، تضمین بقای صنایع آهن و فولاد چین، تاثیر عوامل مختلف بر روی تولید گندله و واردات سنگ آهن هندوستان و اخبار ناامیدکننده ای درخصوص سنگ آهن غرب آفریقا از سوی سخنرانانی از جمله مدیر استراتژی محصولات جهانی شرکت  سنگاپور، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سنگ آهن «کودرموخ» هندوستان و مدیر توسعه سنگ آهن «زاناگا» ارائه می شود.

کیوان جعفری طهرانی، مدیر امور بین االملل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران نیز به عنوان یکی از سخنرانان این سمینار حضور خواهد داشت. وی در این سخنرانی به بررسی موضوعاتی مانند اینکه «در شرایط فعلی با وجود قیمت پایین سنگ آهن چگونه صنعت آهن و فولاد ایران کسب فرصت می کند؟  صادرات سنگ آهن ایران و کند شدن اقتصاد چین چگونه بر جریان تجارت سنگ آهن ایران تاثیرگذار خواهد بود؟ تنگناهای گندله سازی از چه طریقی بر صنایع سنگ آهن ایران اثر گذار است» خواهد پرداخت.

آخرین برنامه روز پایانی نیز کارگاهی با مباحثی همچون پیش بینی بازار در شرایط نوسانات محیطی و نیز تاثیری که نوسانات قیمت بر بازار سنگ آهن و فولاد می گذارد برگزار می گردد که از سوی رییس تجارت سنگ آهن و فولاد شرکت سیتی سنگاپور، مدیر محصولات فلزی CME، مدیر اجرایی گلدمن ساچه و کارشناس ایرانی تجارت سنگ آهن و فولاد شرکت انگلیسی Stemcor بنام مسعودفرد، و نیز مدیر محصولات اروپا و شمال آمریکا از بورس سنگاپور مطرح خواهد شد. 

این کنفرانس بین المللی در روز چهارشنبه (13 خرداد) با خروجی در رابطه با آینده  بازار سنگ آهن و فولاد جهان به کار خود پایان خواهد داد.

 

22339

کد N842602

وبگردی