آفتاب

لیبرمن: نتانیاهو و یعالون مسئول هرگونه حادثه در مرز با غزه هستند

لیبرمن: نتانیاهو و یعالون مسئول هرگونه حادثه در مرز با غزه هستند

آویگدور لیبرمن در گفتگو با شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که در صورت بروز هرگونه فاجعه‌ای در مرز غزه، باید نتانیاهو و یعالون مسئولیت آن را بپذیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، آویگدور لیبرمن، رهبر حزب تندروی "اسرائیل بیتنا" با انتقاد از سکوت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و موشه یعالون، معاون وی در مقابل تحرکات حماس در غزه گفت: در صورت بروز هر گونه فاجعه‌ای در این منطقه این دو مسئول خواهند بود.

فتحی حماد، یکی از رهبران جنبش حماس اخیرا تاکید کرده بود که گردان های قسام در مجاورت نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی جاده‌ای احداث می کند و منتظر فرصتی مناسب برای نابودی رژیم صهیونیستی هستند. وی تصریح کرد جاده‌ای که قسام در حال احداث آن است در طول نوار مرزی غزه ادامه پیدا می کند و تنها 250 الی 300 متر با خط مرزی فاصله دارد.

بحث احداث جاده توسط گردان های قسام در نقطه مرزی غزه با فلسطین اشغالی به بحث داغ رسانه های گروهی طی روزهای اخیر تبدیل شده است و تحرکات خودروهای راهسازی قسام در این منطقه در کانون توجه قرار گرفته است.

لیبرمن خاطر نشان کرد که «فتحی حماد با بلندگو برای نخست وزیر اسرائیل که خودش را به ناشنوایی زده است، سخنرانی می کند».

لیبرمن در واکنش به این سخن حماد ضمن تهدید وی گفت: اگر این طرح که هنوز روی میز است و اجرا نشده، عملی شود، نخست وزیر و معاون وی نمی‌توانند از قبول مسئولیت آن فرار کنند.

انتهای پیام

کد N842293

وبگردی