آفتاب
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

تلاش اصلی دشمنان قطع اتصال امام و امت است

تلاش اصلی دشمنان قطع اتصال امام و امت است

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی گفت: تلاش اصلی دشمنان قطع اتصال امام و امت است، چرا که از اتصال امام و امت می‌ترسند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش گفتمان انقلاب اسلامی در جمع روحانیون و اساتید استان مرکزی اظهار داشت: پیوند امام و امت مایه حیات انقلاب اسلامی است و دشمنان تا زمانی که جان انقلاب را نگیرند، لحظه‌ای آرام نخواهند نشست.

وی تصریح کرد: نعمت ولایت بزرگ‌ترین نعمتی است که خداوند به ایران اسلامی عطا کرده و ما باید همیشه قدردان و شکرگزار این نعمت باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: دشمن در حوزه‌ جنگ نرم بیشترین سرمایه‌گذاری را انجام داده و در این قسمت متمرکز شده و می‌بینیم که امروز مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)نیز از این چالش با عنوان چالش فرهنگی و هویت انقلاب اسلامی یاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه مقابله با ترفندهای بدخواهان نظام به ویژه در زمینه فرهنگی و بصیرت‌افزایی در حوزه‌های علمیه از رسالت‌های مهم مراکز بسیج اساتید و حوزه‌های علمیه است، گفت: رعایت اصول انقلاب و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)در راستای دفاع از ارزش‌ها مهم‌ترین راهکاری‌هایی است که بسیج اساتید می‌تواند با پیاده‌سازی آن توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی اظهار داشت: روحانیون همواره پرچمدار خط ولایت بوده و در شرایطی که کشورهای اسلامی در منطقه با توطئه‌های بی‌حد و حساب دشمنان اسلام مواجه هستند، نقش بسیار مهم و حساسی بر عهده دارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: امروز مسئله ماهیت دینی انقلاب به عنوان موتور حرکت، رهبری به عنوان راهبر این حرکت و حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف در نوک پیکان حمله دشمنان قرار گرفته که باید برای حفظ این مهم بصیرت لازم را داشت و همواره آگاه بود.

انتهای پیام

کد N841565

وبگردی