آفتاب

روحانی:چه کسی حق دارد با لحن بی ادبانه با سردار دیپلماسی حرف بزند

روحانی:چه کسی حق دارد با لحن بی ادبانه با سردار دیپلماسی حرف بزند

.


تهران - ایرنا - رییس جمهوری با تاکید بر این که به مردم دروغ نگویید، گفت: ما باید با راستگویی با مردم سخن بگوییم. چه کسی حق دارد با لحن بی ادبانه نسبت به سردار دیپلماسی حرف بزند؟ بعد ازمذاکرات برای مردم شرح می دهیم که این ها چه سختی هایی کشیدند.
[روحانی:چه کسی حق دارد با لحن بی ادبانه با سردار دیپلماسی حرف بزند]

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح شنبه در جمع مسوولان وزارت کشور، استانداران و فرمانداران سراسر کشور افزود: شما به عنوان نمایندگان عالی نظام در سراسر میهن عزیز ایران اسلامی و به عنوان مسوولین رده بالای اجرای کشور هستید.

رییس جمهوری ادامه داد: اعمال و رفتار ما به عنوان اعمال و رفتار نظام تلقی می شود، مردم تفاوت زیادی بین این و آن قایل نیستند، هر کسی در هر سمتی مخصوصا در سمت مجری عالی در کشور حضور دارد، عمل، رفتار، نگاه، برخورد وتعامل او به عنوان نمونه ای از رفتار نظام تلقی می شود.

روحانی اضافه کرد: به همین دلیل اعمال و رفتار ما اهمیت خاصی دارد و هم پای خودمان، شهرستان، استان و کشورمان و هم پای نظام اسلامی حساب می شود.

رییس دولت تدبیر وامید تصریح کرد: دولت به عنوان نماینده مردم و به عنوان منتخب مردم، در یک انتخابات رقابتی پرشور در دو سال قبل در 24 خرداد 92 این بار مسوولیت را بر دوش گرفت.

روحانی اظهار داشت: قدرتی که در اختیار دستگاه اجرایی است به عنوان یک امانت است، مردم این قدرت را با صندوق آرا به عنوان امانت چهارساله در اختیار ما گذاشتند.

رییس دولت یازدهم گفت: مردم آن زمان همه حرف های خودشان را زدند، گفتند ما این قدرت را به شما می دهیم به شرط عدالت، اجرای قانون و تحقق قانون اساسی و انتظار ما از شما یک دولت متعادل و تعامل گراست.

روحانی افزود: انتظار ما از شما آن است که اخلاق، راستگویی و امانتداری مد نظر شما باشد، همه شما این صدا را از مردم می شنیدید، از اختلافات و دعوا خسته شدیم، از شعارهای بی محتوا خسته شدیم، ما ملت صلح و آشتی هستیم، می خواهیم با جهان تعامل سازنده داشته باشیم، در جامعه خواستار وحدتیم، اقوام و اقلیت ها باید احترام خود را داشته باشند و ما خواهان یک امنیت پایدار در ایران و در منطقه هستیم.

 

کد N839983

وبگردی