آفتاب

شهید و زخمی شدن 159 نفر در حملات عربستان به مناطق مختلف یمن

شهید و زخمی شدن 159 نفر در حملات عربستان به مناطق مختلف یمن

منابع امنیتی گفتند در حملات هوایی عربستان سعودی به استان های مختلف یمن، 25 شهروند یمنی به شهادت رسیده و 134 نفر دیگر زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبأنت، یک منبع امنیتی گفت که 12 شهروند یمنی از جمله 4 زن و 6 کودک در حملات هوایی عربستان به ساختمان های مسکونی در شهر حجه به شهادت رسیده  و 81 نفر دیگر مجروح شدند.

منبع مذکور افزود: جنگنده های عربستان، پایگاه نیروهای امنیتی در شهر حجه، منازل شهروندان و نقاطی را در مدیریه، شحه و منطقه کحلان عفار در استان حجه هدف بمباران هوایی خود قرار دادند. در حملات هوایی عربستان علیه منطقه غطران در استان صنعا نیز 5 شهروند یمنی از جمله دو کودک به شهادت رسیده و 25 نفر دیگر زخمی شدند.

این منبع امنیتی تصریح کرد: حملات عربستان علیه مرکز علمی دار الشریف واقع در منطقه جحانه استان صنعا نیز منجر به شهادت یک شهروند و زخمی شدن 25 نفر دیگر شد.

به گفته این منبع، جنگنده های سعودی ساختمان های مسکونی در مناطق النظیر، القلعه و عربه را هدف قرار داده و 3 حمله هوایی به شبکه ارتباطات در املح انجام دادند. جنگنده های سعودی همچنین در استان مأرب منطقه الاشراف را بمباران کردند که در نتیجه آن 7 شهروند یمنی به شهادت رسیدند.

 

 

 

 

 
[div id='__hggasdgjhsagd_once'] 
کد N839799

وبگردی