آفتاب

جلال حسینی: پرسپولیس باید برای آسیا قدرتمندتر بسته می‌شد

جلال حسینی: پرسپولیس باید برای آسیا قدرتمندتر بسته می‌شد

سیدجلال حسینی به تازگی به ایران برگشته است.

خبرورزشی نوشت: مدافع ملی‌پوش کشورمان و الاهلی قطر زمانی که در پرسپولیس هم بود بهترین بازی‌ها را برای سرخپوشان به نمایش گذاشت. سیدجلال روز گذشته مصاحبه‌ای با ما انجام داد.
چرا پاسپورت تو را در هنگام ورود به ايران گرفتند و ممنوع‌الخروجت كردند؟
مشكل من حاد نيست كه شما آن را بزرگ مي‌كنيد!

چطور، بيشتر در اين زمينه توضيح مي‌دهي؟
آقاي تاج بايد نامه‌اي به اداره ماليات بدهند تا مشكل من حل شود. مشكل مالياتي من هم آنقدر نيست كه ممنوع‌الخروج بمانم و نتوانم از ايران خارج شوم و ان‌شاءا... با مساعدت آقاي تاج مشكلم حل خواهد شد.

از تيم ملي حرف بزن، اوضاع را چگونه ارزيابي مي‌كني؟
سرمربي و كادر فني خوبي داريم. بازيكنان بسيار خوب و باآتيه‌اي در تيم ملي ايران وجود دارند كه مي‌توانند آينده موفقي را براي تيم ملي تضمين كنند، در كنار اينها كروش وجود دارد كه هميشه ثابت كرده در سخت‌ترين شرايط هم قادر است بهترين عملكرد و كارايي را داشته باشد و تيم ملي را به موفقيت برساند.

اردوي تركيه تيم ملي كشورمان لغو شد؛ در اين ارتباط چه نظري داري؟
آقاي كروش دوست نداشت اين اردو به هم بخورد چون براي آن برنامه‌ريزي ويژه‌اي انجام داده بود اما وقتي اين اردو خيلي راحت كنسل مي‌شود واقعاً خيلي بد است با اين وجود مهم اين است كه خود كروش مانده و مي‌تواند كارها را خيلي خوب پيش ببرد.

درخصوص شكست پرسپوليس مقابل الهلال دوست داريم نظرت را بدانيم؛ شما چه دلايلي را علت شكست پرسپوليس مي‌دانيد؟
همه مي‌دانند كه الهلال يكي از تيم‌هاي قدرتمند آسياست. در مورد تيم‌ها و نحوه حضورشان هم من فكر مي‌كنم همه ‌چيز برمي‌گردد به اول فصل و نحوه بستن شدن تيم‌ها كه وقتي قرار است تيمي در آسيا بازي كند بايد خيلي قدرتمند بسته شود. من اول فصل هم به روزنامه خود شما گفتم پرسپوليس اگر مي‌خواهد در آسيا حضور قدرتمندانه‌اي داشته باشد بايد تلاش كند كه خيلي خوب بسته شود.

قبول داري كه الهلال خيلي قوي نبود و پرسپوليس با وجود ضعف‌هاي زيادي كه داشت قادر به كسب نتيجه لازم براي صعود بود؟
اصلاً اين بحث را قبول ندارم كه الهلال تيم چندان قدرتمندي نبود. بازيكنان پرسپوليس هم نهايت تلاش‌شان را انجام دادند و در نيمه دوم خوب بازي كردند اما به هر حال لازم بود كه براي حضور قدرتمند پرسپوليس در آسيا تمهيدات ديگري نيز انديشيده مي‌شد.

منظورت را شفاف‌تر بيان مي‌كني؟
بحث من فاصله بازيكنان نيست و در واقع منظورم اين است بازيكنان الهلال چند سال است در كنار هم بازي مي‌كنند و امسال هم تقريباً همان تيم فصل قبل‌شان را به مسابقات آوردند.

بازي پرسپوليس را ديدي؟ چه حسي داشتي؟
پاي تلويزيون خيلي حرص خوردم، چون از پرسپوليس و هوادارانش واقعاً خاطرات خوبي دارم و اگر اين تيم بالاتر مي‌رفت براي فوتبال ما بسيار بهتر بود اما حيف كه اين‌گونه نشد.
43 43

 

کد N838949

وبگردی