آفتاب

زاده کمند: جوانان این مرز و بوم، از خط ولایت یک گام به عقب برنخواهند گشت

زاده کمند: جوانان این مرز و بوم، از خط ولایت یک گام به عقب برنخواهند گشت

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا و رئیس ستاد هفتمین دوره جشنواره جوان سرباز گفت: دشمنان نظام اسلامی بدانند جوانان این مرز و بوم از راهی که امام راحل و خط ولایت ترسیم کرده‌اند یک گام به عقب برنخواهند گشت.

به گزارش سرویس «حوادث» ایسنا، سردار محمدجواد زاده کمند صبح امروز در مراسم تجدید میثاق سربازان برگزیده و نمونه نیروهای مسلح درحرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی در جمع فرماندهان و مسئولان ستاد نیروهای مسلح ارتش و سپاه، اظهارکرد: امام راحل با عنایت خداوند متعال و رهبری عالمانه ملت ایران را از تاریکی و ظلمت نجات داد و با پشتیبانی همین مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی افزود: ما امروز در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگر سرباز در اینجا حاضر شده ایم تا بار دیگر با آرمانهای والای امام راحل و شهدا میثاق ببندیم و ایستادگی خود را در راه آنان به همه ثابت کنیم.

رئیس ستاد هفتمین دوره جشنواره جوان سرباز خاطرنشان کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی ظلم ستیزی را نه تنها به ملت ایران و بلکه به تمام ملل جهان عرضه داشت، برهمین اساس امروز ایران اسلامی، خانه امید همه مسلمان جهان شده است؛ امام خمینی (ره) با صدور انقلاب اسلامی در جهان، تحول بزرگی را در منطقه رقم زدند که این تحول را باید شجره طیبه دانست و ریشه آن خود شخص حضرت امام راحل بودند.

سردار زاده کمند با تاکید بر اینکه ما امروز همه چیز خود را از امام راحل داریم، گفت: امروز استقلال، آزادی در نظام جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و صبر و بردباری خانواده‌های آنان می دانیم.

وی گفت: جوانان ما که سربازان این مرز و بوم هستند در حقیقت از حضرت علی اکبر(ع) سرمشق و الگو گرفته‌اند و برای دفاع از میهن خود سر از پا نمی‌شناسند؛ شعار امروز آنها، همان شعار روز عاشورای حضرت علی اکبر(ع) برای دفاع از انقلاب امام حسین (ع) است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس ستاد هفتمین دوره جشنواره جوان سرباز با بیان اینکه جوانان ما امروز در تمام عرصه‌های پیشرفت و توسعه کشور اعم از علم و دانش، سازندگی تلاش و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده اند، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی بدانند جوانان این مرز وبوم از راهی که امام راحل و خط ولایت ترسیم کرده اند یک گام به عقب برنخواهند گشت و همواره در جهت اعتلای اسلام و خدمت به میهن عزیز زیر پرچم ولایت ثابت قدم خواهند بود

گفتنی است؛ به مناسبت برگزاری هفتمین جشنواره جوان سرباز،مراسم تجدید میثاق سربازان برگزیده نیروهای مسلح با آرمان های مقدس حضرت امام خمینی (ره) با حضرو سردار زاده کمند و فرماندهان نیروهای مسلح در حرم مطهر امام (ره) برگزار شد.

در این مراسم، سربازان نمونه نیروهای مسلح به نمایندگی از سربازان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و نیروهای مسلح ضمن اهدای تاج گل و ادای احترام به مقام شامخ امام خمینی (ره)، با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز میثاق دوباره بستند.

هفتمین جشنواره جوان سرباز با شعار "جوان سرباز پیرو ولایت، مظهر امنیت " روز شنبه 9 خرداد ماه همزمان با یازدهم شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشگاه آزادی به میزبانی نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N838756

وبگردی