آفتاب

بازداشت سارقان حرفه ای پمپ بنزین

بازداشت سارقان حرفه ای پمپ بنزین

عاملان سرقت مسلحانه از یک پمپ‌بنزین در کرمان که در دی ماه سال گذشته با مجروح کردن کارگران پمپ‌بنزین اقدام به سرقت کرده بودند، در چند روز اخیر دستگیر شدند.

به گزارش ایران، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: عاملان سرقت مسلحانه از یک پمپ‌بنزین در کرمان که در دی ماه سال گذشته با مجروح کردن کارگران پمپ‌بنزین اقدام به سرقت کرده بودند، در چند روز اخیر دستگیر شدند.
سرهنگ یدالله حسن‌پور در جمع خبرنگاران افزود: در این سرقت که حوالی شب و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری سمند مسروقه انجام شد، سارقان نهایت تدبیر را برای پیشگیری از شناسایی خود داشته‌اند و کوچک‌ترین اثری از خود در صحنه بر جای نگذاشته بودند.
وی افزود: با توان علمی و فنی کارشناسان پلیس آگاهی، این سارقان در چهار روز گذشته دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: از این افراد سلاحی که در صحنه به کار گرفته شده بود، کشف شد و در حال حاضر این افراد با قرار بازداشت موقت در حال تحمل کیفر در زندان هستند.
وی با اشاره به دستگیری یک باند سرقت خودروی پراید در کرمان گفت: مدت‌ها باندی در خصوص سرقت پراید اقدام می‌کرد که با پیگیری‌های انجام شده و کنترل سارقان سابقه‌دار در زندان، اعضای باند 9 نفره سرقت پراید دستگیر شدند که تاکنون به 10 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.
وی اظهار کرد: تمامی خودروهای سرقت شده از سوی اعضای این باند کشف شده و به مالباختگان تحویل داده شده‌‌اند.
وی افزود: قاتل مسلحی که سال گذشته اقدام به قتل یک کارگرشهرداری کرده بود دستگیر شد.

کد N837790

وبگردی