آفتاب

وضعیت جایگاه‌های عرضه بنزین در آخرین ساعات بنزین 700 تومانی

وضعیت جایگاه‌های عرضه بنزین در آخرین ساعات بنزین 700 تومانی

رییس انجمن کارفرمایی جایگاه‌داران سوخت کشور وضعیت جایگاه‌ها را آرام اعلام و خاطرنشان کرد: تعداد مراجعه خودروهای عمومی در آخرین ساعات عرضه بنزین 700 تومانی به جایگاه‌ها افزایش یافته است.

ناصر رییسی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،با اشاره به اینکه به طور طبیعی جایگاه‌ها امروز(سه‌شنبه) از روزهای گذشته شلوغ‌تر بوده است گفت: تعداد مراجعه خودروهای عمومی به دلیل اینکه سهمیه‌ آن‌ها از ساعت 24 امشب باطل می‌شود افزایش یافته است.

وی در پاسخ به اینکه آیا خودروهای عمومی بنزین 700 تومانی خود را به دارندگان خودروهای شخصی می‌فروشند؟گفت: در گذشته و پیش از ابطال سهمیه بنزین 700 تومانی نیز این اتفاق می‌افتاد و اکنون نیز ممکن است که دارندگان کارت سوخت خودروهای عمومی به دلیل اینکه محدودیت استفاده از سوخت با نرخ 700 تومان را دارند تا ساعت 24 امشب سهمیه خود را به خودروهای شخصی واگذار کنند که البته جایگاه دار متوجه این موضوع نخواهد شد.

به گزارش ایسنا از ساعت 24 امشب بنزین با نرخ 1000 تومان در جایگاه‌های عرضه سوخت، عرضه خواهد شد و سهمیه بنزین 700 تومانی برای خودروهای شخصی نیز از ابتدای خردادماه سال جاری واریز نشده است.

این درحالی است که در بامداد اول خردادماه سهمیه سوخت خودروهای عمومی واریز شده بود و اعلام شده بود که تا آخر این ماه امکان استفاده از این سوخت وجود خواهد داشت اما روز گذشته ناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش اعلام کرد که استفاده از سوخت 700 تومانی برای خودروهای عمومی تا ساعت 24 سه‌شنیه شب امکان‌پذیر است.

براین اساس خودروهای شخصی که دارای سهمیه 700 تومانی ذخیره شده از ماه‌های قبل هستند می‌توانند سهمیه خود را تا پایان شهریورماه استفاده کنند.

انتهای پیام
کد N837005

وبگردی